Bu haber hiç iyi olmadı şimdi.. Dünde Ehliyet harçlarına zam yapılmıştı %50.. Devletin canı sıkıldı gine sağa sola saldırıyo..
Taktik basitti zaten.
Bu indirim ve vergi zamamı sürecinden kim karlı- kim zararlı bir düşünelim.
Zate son dönemde 3.20 civarında aldığımız benzin aynı noktaya geri geldi.
Ama EPDK satıcılardan fiyat indirmelerini istedi.
Böylece satıcıların kar marjı düştü.
Sora devlet vergiyi geçirdi.
böylece satıcının ettiği kara, devlet el koymuş oldu.
1 ay bile sürmeyen indirimlede vatandaş hükümetin bir şeyler yaptığını sandı.
Birşeyler yaptıkları kesin!!!:farao:
korkuyor millet de ondan. sesi çıkaranaı düşünce suçlusu deyip atıyorlar. hapislerde çürümek istemem.
yapcak bişey yok arkadaşlar. varmı ? ne yapabiliriz hani?

şahsen elimden haber yorumu yapmaktan bişey gelmiyor. varsa bir planınız katılabilirim mesela geçende mail gelmişti. total-bp ve shellden benzin almayın diye ben zaten opetten alıyorum

bu markalar yabancıymış.
Doğru gelmiş üstadım mail.
BP amerikan
Shell İngiliz
Total (doğru hatırlıyorsam) fransıznin.
Shell bütün Türk Petrol bayilerini bir kaç yıl önce satın aldı ve hepsi hemen adını deiştirdi.
Böylece kendi yurdumuzda Türk olduğumuzu bile hatırlamamız engelleniyor.
Opet Koç gurubunundur.
Alpet bir Türk iş adamınındır, adını hatırlayamadım.
Petrol ofisi de Türk olmalı. Bir ara sanki satıldı gibi bir şey hatırlıyorum ama emin değilim.
Birde artık devir ergenekon devri düşünce suçu bitti artık şimdi düşünce özgürlüğü yanlısıyız.
Ama mevcut hükümete karşı düşünürsen ergen yerlerine konuveriyolar adamın...