Konuya geç dahil oldum, ama güncellemek adına birşeyler yazayım.
Öncelikle çoğumuz festivallere katılıyoruz, çoğumuz tekil yada çoğul olarak turlara çıkıyoruz, bir organizasyon olduğunda muhabbet etmek, hoş vakit geçirmek adına km'lerce yol yapabiliyoruz.
MT sosyal bir forum sitesi, fakat bir eylem sitesi değil, bu yüzden biz motosiklet kullanıcıları MT'nin adını kullanmadan, sadece motosiklet sürücüleri kimliğiyle (Yönetim uygun gördüğü taktirde MT ismi altında da olabilir) biryerlere organizasyona gidermişcesine toplanabilir, bunu protesto edebiliriz.
10 kişi olmamız, 100 kişi olmamız, yada 100.0000 kişi olmamız hiç sorun değil, bunun için hemen değil, ileri bir tarih belirleyip, katılımın artırılmasını sağlayabiliriz böylece.
Mesela tam bir ay sonra 16 Ağustos'ta toplanabiliriz. Her bölgeden bir il seçer bölgesel eylemler yapabiliriz. Örneğin Marmara için İstanbul, Ege için İzmir, İç Anadolu için Ankara, Karadeniz için Samsun vs.vs. gibi.
Susmak en büyük Erdem olsada, haksızlık karşısında susmak en aciz davranıştır. Aciz değiliz hiç birimiz değil mi?