Akaryakıta büyük zam

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
460
Şu başlık güncellendikçe bakıyorum belki bir umut tekrar ötv inmiştir de MT' ci arkadaşlar son dakika haberi yazmışlardır diyorum ama nafile..
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ulen önce diyolar tavan 2,78 olacak son ra yapıyolar 3,15 ben bunları öpüyorum ya...
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
328
Ben Bu Topic i Terk Ediyorum Arkadaşlar.
Çok Degerli Yöneticilerdende Rica Ediyorum Benim Mesajlarımı Kaldırsınlar Bu Topicten
Arkadaslar Biz Kabul Etmişiz Boşuna Konuşmanın Tartışmanın Allahın Bize Bahşettigi Nefesi
Tüketmenin Manaası Kalmamıştır.
Saygılarımla
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Petrol ofisi önce devletindi. Sonra özelleştirmeden İşbankası aldı. İşbankası Doğan holdingle önce ortak olup, sonra tamamını aldı. Sonra Avusturyalılara sattı.
Doğru hatırlıyormuşum üstadım bilgi için teşekkürler.

Şahsen %95 oranda opet ten benzin alırım.

Ancak bazen mecbur kalıyorum bp sell vs.

Neden yerli malından bu kadar nefret ediyoruz anlamıyorum.
Üstelik sınırımızın 200 mt ilerisinden petrol çıkıyor. ama bizde çıkmıyor nasıl oluyorsa?

Dünyanın en büyük vergileri bizde buna rağmen devlet yeterince vergi alamadığını düşünüyor olmalı ki yine vergi zammı yapılıyor.
Vatandaşta TAŞI toprağı atın memleketimde vergilerle yatırım yapılıyor diyor!!!
Kartal soğanlıktaoturuyorum. Cevizli köprüsü ve bu yolla alakalı olrak 4-5 defa yol düzenlemes yapıldı 3 yıl içinde.

Bu demek oluyor ki ya bu adamlar ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Yada işlerine böylesi geliyo.
Her iki durmdada bu mevkide olmamaları gerekir!!!
Ama bizim ülkemizde SEVENİ! severler, mantığı 300 yıldır süregleiyor naparsın!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benzin pahalı,
depo küçük,
makine çok yiyor,
ulan motor aşkından mı vazgecelim be RTE şerrrrosu...

Allah seninde belanı verecek inşallah...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hükümet rekor bütçe açığını rekor zamlarla vatandaşa yüklüyor.
ÖTV: Özel Tüketim Vergisi nedir yahu??? Resmen HARAÇ!!!
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
aslında 2 gün kimse benzin almayacak bak ozaman fiyatlarda nasıl indirim yaparlar...1 liraya al 3 liraya sat... OH NE GÜZEL İSTANBUL....
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
Aziz motorcu kardeşlerim yapmayın Allah aşkına asgari ücretin 3.000ytl, en düşük emeklinin bile 5.000ytl aldığı internetin ücretsiz araç vergilerinin 50 ila 100ytl olduğu bir ülkede benzinin 3lira olması çok mu :):):):):):):)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
856
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aziz motorcu kardeşlerim yapmayın Allah aşkına asgari ücretin 3.000ytl, en düşük emeklinin bile 5.000ytl aldığı internetin ücretsiz araç vergilerinin 50 ila 100ytl olduğu bir ülkede benzinin 3lira olması çok mu :):):):):):):)


ülkenin ismi ÜTOPYA :D:D:D:D:D :queen::queen:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Bu ülkede serbest meslek sahipleri kayıt altına alınmadıkca bu vergiler katlanarak artaçaktır
Günü birlik yaşayan bir ülke olduğumuz için bu vergiler cılız bir sesle dile getirilir
Hükümette bunu çok iyi biliyor
Yedi sene evvel onlarda sade vatandaştı bu yüzden bu milletin nasıl para kazandığını biliyor
ve ona göre davranıyor
Bir ürünü sekiz dükkanda ayrı fiyata bulabilirsin
İnsanımız o anki ihtiyacına göre fiyat veriyor
O anda stopaj veya peşin vergi yatacak malın fiyatına ufak bir bindirme
Bir depo benzine ihtiyacı var ufak bir bindirme fatura fiş hak getire
Cıkıp cıyak cıyak bağırsak on kişden yedisinde incelemeye alsalar kesin bir mukahatımız cıkar
Ondan sebep kimse ses cıkaramıyor
Garibim EMEKCİLER HARİÇ
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Bunun temeli çok daha öncelere dayanıyor.Ama şu anki hükümette farklı birşey yapmıyor.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
keşke arabayla motorun depoyu dün fulleseydim ::ranntign

ahbe kadir.söyleseydin bende arabanın deposunu full leseydim.yatmaktan depo boşalmış valla.çeker çeker motora koyardım hiç yoktan. %3-%4 indir %8 zam yap resmen milleti keriz yerine koyuyor bu .....buna da bir kulp takarlar kesin yok şundan böyle oldu diye.adamlarda yalan bol maşallah yalan makinesi bile dayanmaz bunlara.:pr:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Şu an gündemimiz,Hakim ve savcıların atama genelgesidir arkadaşlar.Lütfen konuyu dağatmayalım:).
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
değerli kağıtlara % 50 zam.bu ne kardeşim ya.sen kime %50 zam verdinde istiyorsun.öbür dünyada kim sizi bizim elimizden kurtaracak acaba.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Niye Türkiye topraklarından petrol cıkarsınlarki ucuza alıp %67 vergi ile satıyorlar
Demezlermi adama bu ülkede petrol var %67 vergi nasıl koyarsın diye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst