Petrol ofisi önce devletindi. Sonra özelleştirmeden İşbankası aldı. İşbankası Doğan holdingle önce ortak olup, sonra tamamını aldı. Sonra Avusturyalılara sattı.
Doğru hatırlıyormuşum üstadım bilgi için teşekkürler.
Şahsen %95 oranda opet ten benzin alırım.
Ancak bazen mecbur kalıyorum bp sell vs.
Neden yerli malından bu kadar nefret ediyoruz anlamıyorum.
Üstelik sınırımızın 200 mt ilerisinden petrol çıkıyor. ama bizde çıkmıyor nasıl oluyorsa?
Dünyanın en büyük vergileri bizde buna rağmen devlet yeterince vergi alamadığını düşünüyor olmalı ki yine vergi zammı yapılıyor.
Vatandaşta TAŞI toprağı atın memleketimde vergilerle yatırım yapılıyor diyor!!!
Kartal soğanlıktaoturuyorum. Cevizli köprüsü ve bu yolla alakalı olrak 4-5 defa yol düzenlemes yapıldı 3 yıl içinde.
Bu demek oluyor ki ya bu adamlar ne yaptıklarını bilmiyorlar.
Yada işlerine böylesi geliyo.
Her iki durmdada bu mevkide olmamaları gerekir!!!
Ama bizim ülkemizde SEVENİ! severler, mantığı 300 yıldır süregleiyor naparsın!