- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
evet izin belgesini evden aldım izin belgesiyle gelirim belki mutluu oldunmuuu:mrgreen::mrgreen::mrgreen:. benim cüzdana ihtiyacım yokkk paramı cebimde taşıyorummmmmm:bounce::bounce: cüzdanı cebimde taşırsam para harcamama gerek kalmıyorrr
Mutlaka yanında getir kontrol edeceğiz :mrgreen: Bana belge izin falan lazım olmuyor, çünkü izin verecek kişiyi yanımda getiriyom
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 ----------
Gel diyecem ama sen balağa gideceksindir Sanada iyi avlanmalar :cat:çok haklısın.
Şahin Erdem, muzaffer1968+, yunus_34, celikgürsel herkese selamlar.
o kadar balağa gidiyorsunuz, bir balık yiyemedik ne iş :bounce: