[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Geziye Katılan tüm arkadaşlara teşekkür edrim, uzun zamandır böyle keyifli,neşeli ve kalabalık gezi yapmamıştım, çok süperde :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Geziye Katılan tüm arkadaşlara teşekkür edrim, uzun zamandır böyle keyifli,neşeli ve kalabalık gezi yapmamıştım, çok süperde :cat:

adana MT ailesine gösterdiği misafirperverlik ve hoşgörüden ötürü çok teşekkür ederim...

sizlerle her yola gidilir abicim :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------

tekaradan yazıyorum, desteklerinizi esirgemeyin lütfen

selam adana Mt, avatar yarışmasında beni haksız yere elediler. ama ben bütün gücümle musti81 arkadaşı destekliyorum. hatırım için herkes mustiye oy verebilir miiii... lütfeeennn

desteklerinizi bekliyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:55 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/69567-formumuzun-en-ilginc-avatar-resimleri.html
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o senin nezaketin sencerim,herzaman bekleriz baştacısın

ben yatar herkese iyi geceler,malum yorgunluk ve yarın iş güç falan filan
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Adana Mt Güzel Bir Hafta Olması Dileğiyle :rendeer:
Endurocu01 ve Celik Gürsel Sizlerede bol kazanclı bir hafta olması dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
selam adana mt, avatar yarışmasında beni haksız yere elediler. Ama ben bütün gücümle musti81 arkadaşı destekliyorum. Hatırım için herkes mustiye oy verebilir miiii... Lütfeeennn :)

desteklerinizi bekliyorum...

Bu psikopat avatarla katıldıysan ben olsam ben de kafadan elerdim seni zaten...

tekire hep gitmek istemişimdir. Adanadan sonra kaç km orası? Uygunsa sabah 10 da mersin tarafı mı osmaniye tarafı mola 'mı?

Tekir'in nerede olduğunu biliyor musun? Hakkaten hep isteyip de hiç gitmemişsin demek ki... Onca gezi yapıyorsun da Tekir'den hiç mi geçmedin, yoksa bizi mi kekliyon?
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar gezi süperdi...emeği geçen her kese teşekkür ederim....Resimleride dört gözle bekliyoruz.....
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
herkese günaydın bol kazançlar geziniz güzel geçti sanırım da fotoğrafları görmek istiyoruz geziye gidemiyoruz kendimizi öyle avutalım :salut:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar;bayramın 3.-4. günü,boğsak'ta,çadır kamp düşünüyorduk.gelecek arkadaşlar,buradan yazarlarsa sevinirim.genel listeyi oluşturalım.
çadır kamp gezisi listesi :
1-ben,
2-osman,
3-çelikgürsel,
4-suat,
5-özden,
6-
7-
8-

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

demirgürsel şimdi aradım,cebin kapalı,gelecekmisin ?
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
günaydın arkadaşlar. zafer ciğerim nerdesin yaw özledik valla.

Çalışıyorum ciğerim, bir türlü proje bitmiyor anasını satayım :salut:

arkadaşlar;bayramın 3.-4. günü,boğsak'ta,çadır kamp düşünüyorduk.gelecek arkadaşlar,buradan yazarlarsa sevinirim.genel listeyi oluşturalım.
çadır kamp gezisi listesi :
1-ben,
2-osman,
3-çelikgürsel,
4-suat,
5-özden,
6-
7-

Son durak varmı :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar;bayramın 3.-4. günü,boğsak'ta,çadır kamp düşünüyorduk.gelecek arkadaşlar,buradan yazarlarsa sevinirim.genel listeyi oluşturalım.
çadır kamp gezisi listesi :
1-ben,
2-osman,
3-çelikgürsel,
4-suat,
5-özden,
6-
7-
8-

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

demirgürsel şimdi aradım,cebin kapalı,gelecekmisin ?

abi selam
deniz tarafı olurda gelmemmi:)
eyer fabrika izinde olursa geliyorum %100, ama senle gece olta atacağız deyilmi:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

DSC00038.jpg

DSC00040.jpg

DSC00041.jpg

DSC00047.jpg

DSC00048.jpg

DSC00049.jpg

DSC00050.jpg

DSC00051.jpg

DSC00052.jpg

DSC00054.jpg

DSC00055.jpg

DSC00056.jpg

DSC00057.jpg

bunlarda bizim pazar gezimiz :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst