Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
abi selam
deniz tarafı olurda gelmemmi
eyer fabrika izinde olursa geliyorum %100, ama senle gece olta atacağız deyilmi:queen:
eveeet,geçen yıl kurduğumuz yere gideceğiz.:wiinkk::bounce:
güncel.
arkadaşlar;bayramın 3.-4. günü,boğsak'ta,çadır kamp düşünüyorduk.gelecek arkadaşlar,buradan yazarlarsa sevinirim.genel listeyi oluşturalım.
çadır kamp gezisi listesi :
1-ben,
2-osman,
3-çelikgürsel,
4-suat,
5-özden,
6-demirgürsel,
7-ümit,
8-
9-
10-
Son düzenleme: