[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abi selam
deniz tarafı olurda gelmemmi:)
eyer fabrika izinde olursa geliyorum %100, ama senle gece olta atacağız deyilmi:queen:

eveeet,geçen yıl kurduğumuz yere gideceğiz.:wiinkk::bounce:



güncel.

arkadaşlar;bayramın 3.-4. günü,boğsak'ta,çadır kamp düşünüyorduk.gelecek arkadaşlar,buradan yazarlarsa sevinirim.genel listeyi oluşturalım.
çadır kamp gezisi listesi :
1-ben,
2-osman,
3-çelikgürsel,
4-suat,
5-özden,
6-demirgürsel,
7-ümit,
8-
9-
10-
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
abi fotoları gördüm oturup ağlayasım geldi yhaaaa abi bu kamp gezisi değilde sonraki geziyee 1 kişilik yeri olan abim var mı acaba bnn gelmeyi çok istiyorummm :salut: LÜTFEN AMA YAA OLSUN Bİ KİŞİL YERİ OLAN Bİ ABİM :D
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi selam
deniz tarafı olurda gelmemmi:)
eyer fabrika izinde olursa geliyorum %100, ama senle gece olta atacağız deyilmi:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------


DSC00056.jpg

DSC00057.jpg

bunlarda bizim pazar gezimiz :))

Hani beni balık tutunca çağıracaktın :salut: bu mudur yani :pr:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Anca konuşuyor, şurda iki tane muzaffer var en azından birini çağırim demez :pr:

adaşım şu gürsele inat balık avına gidek tuttuğumuz balıkların resimlerini çekek(balık halinden alınmış...kiloluk ...levrek,çıpra)pişirek yiyek nedersin:queen::queen:YUSUFUM....ROSSİ MUSTAFA..bir ikicümle yazın.bakmayın...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Geziye Katılan tüm arkadaşlara teşekkür edrim, uzun zamandır böyle keyifli,neşeli ve kalabalık gezi yapmamıştım, çok süperde :cat:

abi ben zaten "yine" geziye katılamadım da asıl seninle gezemediğim için üzgünüm, yalan değil, hiç kimseyi görmesem yine haftada bir selamlaşıyorum çoğumuzla (Gürsel'im mekanı sağolsun) ama seni görmeyeli aylar oldu, özledim vallahi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------

adana MT ailesine gösterdiği misafirperverlik ve hoşgörüden ötürü çok teşekkür ederim...

sizlerle her yola gidilir abicim :rendeer:

aslında hiç doğru düzgün gezen birisi de değilim ancak bu kez geziye gelemediğim için de sevinmiyor değilim...

sözüm meclisten dışarı, sadece hariçten gazel okuyorum, arif olan anlar hesabı (pek de emin değilim ya neyse)...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi ben zaten "yine" geziye katılamadım da asıl seninle gezemediğim için üzgünüm, yalan değil, hiç kimseyi görmesem yine haftada bir selamlaşıyorum çoğumuzla (Gürsel'im mekanı sağolsun) ama seni görmeyeli aylar oldu, özledim vallahi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:39 ----------


evet ya, seninle görüşmeyeli baya oldu, bende seni özledim kardeşim :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:10 ----------

adaşım şu gürsele inat balık avına gidek tuttuğumuz balıkların resimlerini çekek(balık halinden alınmış...kiloluk ...levrek,çıpra)pişirek yiyek nedersin:queen::queen:YUSUFUM....ROSSİ MUSTAFA..bir ikicümle yazın.bakmayın...

bana uyar, ama kimse duymasın :mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
abi ben zaten "yine" geziye katılamadım da asıl seninle gezemediğim için üzgünüm, yalan değil, hiç kimseyi görmesem yine haftada bir selamlaşıyorum çoğumuzla (Gürsel'im mekanı sağolsun) ama seni görmeyeli aylar oldu, özledim vallahi...

ADAŞIM senden bahsetmiyor:queen::queen:bende seni özledim muratım.nasılsın yiğidim.bende seni özledim işşallah ilk fırsatta görüşelim:rendeer:eski ortamın olsaydı eminim daha çok görüşürdük.kısmet.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi ben zaten "yine" geziye katılamadım da asıl seninle gezemediğim için üzgünüm, yalan değil, hiç kimseyi görmesem yine haftada bir selamlaşıyorum çoğumuzla (Gürsel'im mekanı sağolsun) ama seni görmeyeli aylar oldu, özledim vallahi...

ADAŞIM senden bahsetmiyor:queen::queen:bende seni özledim muratım.nasılsın yiğidim.bende seni özledim işşallah ilk fırsatta görüşelim:rendeer:eski ortamın olsaydı eminim daha çok görüşürdük.kısmet.


olsun bende özledim :salut:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
kusura bakma gürsel sen oltanı atarsın.:cat: biziiiiii... pişirdikten sonra uyandırırsın canımmmmm.sayende kahvaltımızda balık yeriz:cherry:


bak işte o biraz zor:) ha unutmadan sen gelecekmisin boğsaka, izizn kaadı cebinde yani, öylemi abi:queen::cherry:
güncel.

arkadaşlar;bayramın 3.-4. günü,boğsak'ta,çadır kamp düşünüyorduk.gelecek arkadaşlar,buradan yazarlarsa sevinirim.genel listeyi oluşturalım.
çadır kamp gezisi listesi :
1-ben,
2-osman,
3-çelikgürsel,(onu boşver):queen::cherry:
4-suat,
5-özden,
6-demirgürselorjinali burda:queen:
7-ümit,
8-
9-
10-

abi fotoları gördüm oturup ağlayasım geldi yhaaaa abi bu kamp gezisi değilde sonraki geziyee 1 kişilik yeri olan abim var mı acaba bnn gelmeyi çok istiyorummm :salut: LÜTFEN AMA YAA OLSUN Bİ KİŞİL YERİ OLAN Bİ ABİM :D

yeğen önce bi gel tanış bakalımda sonra gezi iste
eyer ben tek olursam seni alırım:bounce:
Hani beni balık tutunca çağıracaktın :salut: bu mudur yani :pr:

budur yani abi:mrgreen: daha önce demiştim sanırım güncel olsun .ötü ıslanmayana balık yok:queen::queen::queen:
adaşım anca lönk,lönk yesin.:pr:utanmaz birde çağıracak haaa.:bounce:boşuna bekleme :silent::silent:

valla yağ gibi gidiyor mideye, siz anca yetiştirme, çiftlik balığı yiyin
Anca konuşuyor, şurda iki tane muzaffer var en azından birini çağırim demez :pr:

adaşım şu gürsele inat balık avına gidek tuttuğumuz balıkların resimlerini çekek(balık halinden alınmış...kiloluk ...levrek,çıpra)pişirek yiyek nedersin:queen::queen:YUSUFUM....ROSSİ MUSTAFA..bir ikicümle yazın.bakmayın...

boğsakta bakarız artık kim yanıma takılırsa ona harbi çupra var,
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
vayyyy be bnn şunu anladım küçük motorun olmayacak :D balıkdan da mahrum kaldık bari burda sölemeyin nasıl yapacağınızı valla bi yerimiz şişicek :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:01 ----------
------- :D DEMİRGÜRSEL ABİİ ------
yeğen önce bi gel tanış bakalımda sonra gezi iste
eyer ben tek olursam seni alırım:bounce:


abii tanışalım tanışalım da he gezide tanışmalar oluyor benim durumumda malum motor gitmez gitse bile geri dönemez ben çok istyorum bu ailenin bi parçası olmak
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
iyi akşamlar sevgili arkadaşlarım.:rendeer:

benim çin malı çakma adaşım, siteyi balıkhaneye çevirmişsin.:queen::queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yeğen önce bi gel tanış bakalımda sonra gezi iste eyer ben tek olursam seni alırım:bounce:

sanki kendisi gezilere geliyorda.:queen::queen:

vayyyy be bnn şunu anladım küçük motorun olmayacak :D abii tanışalım tanışalım da he gezide tanışmalar oluyor benim durumumda malum motor gitmez gitse bile geri dönemez ben çok istyorum bu ailenin bi parçası olmak

sakın altındaki motoru küçümseme yusuf,gurubumuzda 150'lik motoru olan arkadaşlarımızda var ve bize gayet güzel eşlik ediyorlar.önemli olan beraber olmak.geçen yıl demirgürsel abin bile 125'lik YBR ile geldi.bu bizim için hiç sorun değil.ayrıca ÜMMET PERKİTAN abimiz,TÜRKİYE'yi defalarca 100'lük,150'lik scooterla dolaştı.hepimiz küçük motorlarla başladık bu işe.rahat ol.:)
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
30
sanki kendisi gezilere geliyorda.:queen::queen:



sakın altındaki motoru küçümseme yusuf,gurubumuzda 150'lik motoru olan arkadaşlarımızda var ve bize gayet güzel eşlik ediyorlar.önemli olan beraber olmak.geçen yıl demirgürsel abin bile 125'lik YBR ile geldi.bu bizim için hiç sorun değil.ayrıca ÜMMET PERKİTAN abimiz,TÜRKİYE'yi defalarca 100'lük,150'lik scooterla dolaştı.hepimiz küçük motorlarla başladık bu işe.rahat ol.:)
tavsiyelerin için çok teşekkür ederim abicim küçümsediğimden değil yeni başlıyorum zaten ileride büyütmek istiyorum ama ne bilim böyle görünce sizi öyle bir motrla gelsem bile yetişemem :D o yüzden şimdilik sadece adana içinde çay falan içerseniz o tür toplantılara gelebilirim diğer buluşmalara kabul ederseniz artçı olarak :pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tavsiyelerin için çok teşekkür ederim abicim küçümsediğimden değil yeni başlıyorum zaten ileride büyütmek istiyorum ama ne bilim böyle görünce sizi öyle bir motrla gelsem bile yetişemem :D o yüzden şimdilik sadece adana içinde çay falan içerseniz o tür toplantılara gelebilirim diğer buluşmalara kabul ederseniz artçı olarak :pale:

artçı olarak değil,motorunla bekleriz ADANA içindeki toplantılarımıza.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst