[Adana - MT]

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
15
Listeye beni ve TDM 900 ü de ekleyin ;)

Bu arada fuzuli caddesinde Honda'nın orda bu sabah kaza olmuş. Sordum, 600F imiş kaza yapan. Bi araca arkadan vurmuş ve motordan uçmuş diye duydum. Bir de en kötüsü kurtaramamışlar diye :(

Bilgisi olan var mı ?

Mrehaba dostlarım :cat:

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:58 ----------

Bu arada fuzuli caddesinde Honda'nın orda bu sabah kaza olmuş. Sordum, 600F imiş kaza yapan. Bi araca arkadan vurmuş ve motordan uçmuş diye duydum. Bir de en kötüsü kurtaramamışlar diye :(

Bilgisi olan var mı ?

üzüldüm şimdi kimmiş acaba :pale:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ..?
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:58 ----------



üzüldüm şimdi kimmiş acaba :pale:

tanımassın adaşım.kırmızı f...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------

Formumuzun en ilginç avatar resimleri....(ana sayfamızda).ile ilgili MERSİNDEKİ YÜREKÇE ARKADAŞIMIZ(sencer) için oy vermenizi şahsım adıma rica ediyorum....kim oy vermez.....benim gibi olsunnnnnnnnn.ulen hadi kırmayın beniiiiiiiii:bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
tanımassın adaşım.kırmızı f...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:33 ----------

Formumuzun en ilginç avatar resimleri....(ana sayfamızda).ile ilgili MERSİNDEKİ YÜREKÇE ARKADAŞIMIZ(sencer) için oy vermenizi şahsım adıma rica ediyorum....kim oy vermez.....benim gibi olsunnnnnnnnn.ulen hadi kırmayın beniiiiiiiii:bounce:

zaten vermiştim :cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar, bundan sonra sabahları kimseye günaydın hayırlı işler dileyemiyeceğim:salut:bilgisayarımızı ve internetmizi aldılar kopardılar yüreğimizden
sadece akşamları diyebilirim
Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yav çelikgürselim geziye gelmiyormu? o gelmezse tadı olmaz.bana ne bana ne o da gelsin.:queen:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
tüm dostlarıma günaydın,hayırlı işle,bol kazançlar.
sevgili uğur kardeş,sizede günaydın hayırlı işler.
şimdi zafer de gelir meşhur AŞBC sını patlatır.:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın Arkadaşlar :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:33 ----------

Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Günaydın Arkadaşlar :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:33 ----------

Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
-tayfun ??????????????

günaydın adana mt.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
-tayfun ??????????????

günaydın adana mt.

yavrucum,canım kardeşim,efendi yüzlüm,agzı süt kokan kardeşim......evden izin belgeni aldınmı???????aldıysan kaşe ve imza attırdınmı hııııııı.sonram laf olmasın:bounce::bounce:gelirken evde cüzdanını unutma bakkkkkk:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
-Tayfun ve ???

Not: Lütfen cüzdanlarınızı evden çıkarken kontrol edin, içi dolu ve üzerinizde bulunsun, sonra vay unuttum vay param yok demeyin. Aç kalırsısnız :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
yavrucum,canım kardeşim,efendi yüzlüm,agzı süt kokan kardeşim......evden izin belgeni aldınmı???????aldıysan kaşe ve imza attırdınmı hııııııı.sonram laf olmasın:bounce::bounce:gelirken evde cüzdanını unutma bakkkkkk:bounce::bounce::bounce:

evet izin belgesini evden aldım izin belgesiyle gelirim belki mutluu oldunmuuu:mrgreen::mrgreen::mrgreen:. benim cüzdana ihtiyacım yokkk paramı cebimde taşıyorummmmmm:bounce::bounce: cüzdanı cebimde taşırsam para harcamama gerek kalmıyorrr
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
157
Gel diyecem ama sen balağa gideceksindir Sanada iyi avlanmalar :cat:çok haklısın.
Şahin Erdem, muzaffer1968+, yunus_34, celikgürsel herkese selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst