- Katılım
- 25 Eki 2008
- Mesajlar
- 978
Mrehaba dostlarım :cat:
Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00
Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi