[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
evet izin belgesini evden aldım izin belgesiyle gelirim belki mutluu oldunmuuu:mrgreen::mrgreen::mrgreen:. benim cüzdana ihtiyacım yokkk paramı cebimde taşıyorummmmmm:bounce::bounce: cüzdanı cebimde taşırsam para harcamama gerek kalmıyorrr

Mutlaka yanında getir kontrol edeceğiz :mrgreen: Bana belge izin falan lazım olmuyor, çünkü izin verecek kişiyi yanımda getiriyom :p :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:37 ----------

Gel diyecem ama sen balağa gideceksindir Sanada iyi avlanmalar :cat:çok haklısın.
Şahin Erdem, muzaffer1968+, yunus_34, celikgürsel herkese selamlar.

o kadar balağa gidiyorsunuz, bir balık yiyemedik ne iş :bounce:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
evet izin belgesini evden aldım izin belgesiyle gelirim belki mutluu oldunmuuu:mrgreen::mrgreen::mrgreen:. benim cüzdana ihtiyacım yokkk paramı cebimde taşıyorummmmmm:bounce::bounce: cüzdanı cebimde taşırsam para harcamama gerek kalmıyorrr

canım kardeşim.ben sana paradan bahsetmiyorum.fazlasını getirdeeee benimde masraflarımı ver diyorum.kuşum aydınım benimmmm:queen:sana zahmet oazaman cebinde bol para taşı.en azından şu abine bir kıyak çekte görimmmmm.seni gezide dört gözle bekliyeceğim :salut::salut:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bu arada fuzuli caddesinde Honda'nın orda bu sabah kaza olmuş. Sordum, 600F imiş kaza yapan. Bi araca arkadan vurmuş ve motordan uçmuş diye duydum. Bir de en kötüsü kurtaramamışlar diye :(

Bilgisi olan var mı ?

Sabah 7:45 gibi ordan geçerken yola ters duran bir Renault 12 vardı. Geçtiğimde de yerde büyükçe bir kan izi..Kötü birşey olduğu belliydi. Ama tam yaya geçidi olduğu için yayaya çarpmış herhalde dedim...

zaten vermiştim :cat:

:salut:

şimdi zafer de gelir meşhur AŞBC sını patlatır.:queen:

AŞBC :cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
-Tayfun ve ???
-Çelik gürsel ve eşi

Not: Lütfen cüzdanlarınızı evden çıkarken kontrol edin, içi dolu ve üzerinizde bulunsun, sonra vay unuttum vay param yok demeyin. Aç kalırsısnız :mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
canım kardeşim.ben sana paradan bahsetmiyorum.fazlasını getirdeeee benimde masraflarımı ver diyorum.kuşum aydınım benimmmm:queen:sana zahmet oazaman cebinde bol para taşı.en azından şu abine bir kıyak çekte görimmmmm.seni gezide dört gözle bekliyeceğim :salut::salut:

---kuşum aydınım benimmmm--- bu nasıl bir espiri anlayışı böyle yav belden aşağı vuruyorsun eger espiri anlayışın bu şekildeyse sanal ortam da ne yazalım nede espiri yapalım........
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
---kuşum aydınım benimmmm--- bu nasıl bir espiri anlayışı böyle yav belden aşağı vuruyorsun eger espiri anlayışın bu şekildeyse sanal ortam da ne yazalım nede espiri yapalım........

haklısın tayfunum.yaptığım espiri yanlış anlaşılmış olabilir.özr::rendeer:sen benim yiğidimsin.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,

barbudosum,gökhanım benim suziyi bende böyle yıkıyorum yağışlı havalarda,biz datlı su motırcısı değilük
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Güncelleme

Geziye gelmek isteyenler
İstikamet : Tekir :p
Buluşma noktası : Mola tesisi
Kalkış günü: pazar (22.11.09)
Kalkış saati : 10:00

Katılımcılar:
-Rossi Mustafa
-Ben, eşim ve tabiki 600F im.
-Fazerr muzaffer ve eşi
-Hüseyin ve 600F
-Bora ve kızı
-fuat ve esi
-Emre ve TDM 900
-Endurocu01 ve yeni suzisi
-Barbudos ve arka lastiği çivi yüzünden yamanmış Transalp'i
-Tayfun ve ???
-Çelik gürsel ve eşi
-Yusuf Ziya Ve Oğlu(Ethemhan)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst