[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet,bende buradan kendilerine bir kez daha teşekkür ediyorum.:rendeer: biz güya bir kahve içmeye durduk.ısrarlarına dayanamayıp,kaldık,çok iyi ağırladılar sağolsunlar.çok güzel bir gün geçirdik sayelerinde.ama görmeliydiniz,oldukça serindi,ürperdik resmen orada.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:50 AM ----------

motoru az sonra teslim ediyorum yorumlarınıza geç kaldınız

bak,eksik gedik ne varsa tamamla,üzme mustafa abimizi sonra.::cekic::::tartis::::saad::::yanliss:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Akacak kan damarda durmaz, ne yapsak artık geç Mustafa abiye :salut:

Bora abi sendeki değişiklik gözümden kaçtı sanma :bounce:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Fotoraf-0018.jpg
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
yok kardeş değişiklik filan.bahçeye süs biberi toplamaya giderken,giyecek terlik yoktu,baktım orada bayan terliği var,ne olacak dedim,o arada muzaffer de bir resmini çekeyim dedi,poz verdik ambiyansa uygun.:mrgreen:eek: kadar,sadece resim yani ammman ha,yanlış anlaşılmasın.:bounce:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
yediğiniz içtiğiniz afiyet olsun, resimler biraz az olmuş.motorlarınızı beğenmiyorsunuz herhalde hiç resim göremedim:mrgreen:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
Tayfun üstad... Hayırlı olsun... İlk fırsatta DL 650 alacağını tahmin ediyorum...

gökhan hocam temmuz sonuna kadar hiç birşey belli degil öncelik şu evin çıkıp çıkmaması ama dl alamam galiba.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 PM ----------

tayfunum hayırlısı olsun,ev daha önemli sıkma canını motor dediğin evde yatıyor itin olur ne zaman geziye gidersen alo de gel motoru al zaten 2 haftaya kadar ankaraya gidicez 2 hafta yokuz sende kalabilir sıkma canını[/QUOTE]

cengiz abi teşekürler söylemen düşünmen yeter. hayırlısı ile bakarız bi çaresine inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 PM ----------

güzel bir gezi olmuş ama neden az katılım olmuş herkez işte güçte anlaşılan
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyiki kahve içmeye çıkmışsınız,kahve hariç herşeyi silip süpürmüşsünüz,neyseki gürsel yokmuş:mrgreen:

EPDK benzin fiatını düzenlemiş kendi çapında 3000 tl.yapmış vah vah ne kadar iyi düzenlemiş,
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Benim cep telefonumu beğenmiyormusun :farao: Bak ne güzel çekmiş :p

yooo hayır,telefonun güzel çekmiş.:cat::p

[/COLOR]güzel bir gezi olmuş ama neden az katılım olmuş herkez işte güçte anlaşılan

biz buraya duyuruyu yaptık,molaya gelen giden olmadı.:cyclopsan

Haluk ciğerim bu yedikleriniz sana ev kirasına zam olarak geri dönecektir :queen:

:queen::queen::queen:

artık bu resimlerden sonra atar o çakma telefonunu:queen:

yok yok bak ne güzel çekmiş,maşşallah.:cat::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst