[Adana - MT]

Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
günaydınların en güzeliiii sizlere olsun güzel arkadaşlarımmm.hayırlı sabahlar,hayırlı geziler,hayırlı pazarlar.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Geliyon hepsine bi cevap yazıyon, sonra balağa kaçıyon. böyle MT cilik olmaz :farao: hani bi de tutuğun balıktan versen sesimizi çıkarmıyacaz :mrgreen:

ya adaşım ben bu gürselin nekadar tehlikeli olduğunu söylememe rağmen.sen yine bu adama laf söylüyon.adam balık tuttu millete verdi (bende dahil)seni adam yerine koymayıp sana balık getirmemiş.ben olsam onu balık niyetine yerdim.sana söylemiştim.çokkkk tehlikeli şu gürsellllll:bounce::bounce:

bende diyorum kulağım niye çınlıyor:queen:
@ tayfun hayırlı olur inşallah motoru satman, daha iyileri olur belki.sana tavsiye bir daha alırsan 600 lüğü geçme.


:king:geziye çıkacak arkadaşlara kazasız, neşesi bol geziler dilerim:king:​
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,sağ salim döndük.3 motor,6 kişilik,çok güzel bir gezi oldu.resimler,muzaffer'de.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
hani biz daha motor falan görmedik, görmediğimiz şeyi nasıl hayırlayacağız şimdi:bounce:
mustafa abim gereğini yapmayı bilir:cat:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Günaydın Adana hayırlı işler bol kazanclar :rendeer:
Oooo Korkut Sen Kapatıp sen açıyorsun Maşallah:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın dostlar,hayırlı işler bol kazançlar dilerim hepinize,

uğurum,korkutum sizlerede günaydın

mustafa abim aldımı GS1200 ünü görmedik,aldıysa çarşamba günü deneme sürüşü yapacaklar sıraya girsin lütfen,

tayfunum hayırlısı olsun,ev daha önemli sıkma canını motor dediğin evde yatıyor itin olur ne zaman geziye gidersen alo de gel motoru al zaten 2 haftaya kadar ankaraya gidicez 2 hafta yokuz sende kalabilir sıkma canını
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın millet...:cat: Hayırlı işler bol kazançlar :cherry:

Pazar günkü resimlerimiz az sonra geliyor :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Pazar günkü rotamız Tekir ve Pozantıydı(Bora ve kızı,haluk hocam ve eşi,ben ve eşim) ancak gezimizi özgürce yapdığımız için kafamıza göre takılacaktık. Haluk hocamın tekirden geçerken ev sahibine hatır soramk için durduğumuzda bizleri sadece kahveyle bırakmayıp yemeğe ısrar edince ısrarlara dayanamayıp kaldık ve işte resimler....
Burdan Haluk hocamın ev sahibine eşine ve çocuklarına çok çok teşekkür ederiz.
Fotoraf-0001_1.jpg

Fotoraf-0002_1.jpg

Fotoraf-0003_1.jpg

Fotoraf-0004_1.jpg

Fotoraf-0005.jpg

Fotoraf-0006.jpg

Fotoraf-0007.jpg

Fotoraf-0008.jpg

Fotoraf-0009.jpg

Fotoraf-0011.jpg

Fotoraf-0012.jpg

Fotoraf-0013.jpg

Fotoraf-0014.jpg

Fotoraf-0015.jpg

Fotoraf-0016.jpg

Fotoraf-0017.jpg

Fotoraf-0018.jpg

Fotoraf-0019.jpg

Fotoraf-0020.jpg

Fotoraf-0021.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst