Geliyon hepsine bi cevap yazıyon, sonra balağa kaçıyon. böyle MT cilik olmaz :farao: hani bi de tutuğun balıktan versen sesimizi çıkarmıyacaz :mrgreen:
ya adaşım ben bu gürselin nekadar tehlikeli olduğunu söylememe rağmen.sen yine bu adama laf söylüyon.adam balık tuttu millete verdi (bende dahil)seni adam yerine koymayıp sana balık getirmemiş.ben olsam onu balık niyetine yerdim.sana söylemiştim.çokkkk tehlikeli şu gürsellllll:bounce::bounce:
GS650 alacaksa ben vereyim hemen, mühendisten temiz kullanılmış :cat: :cherry:
ciğerim okudum o yazıyı, Mustafa abi için artık çok geç :salut:
adam niye bmw alsın ya. Mustafa abiiiiiiiiiiii gs yi alırken bi daha düşün.
Mustafa abi için artık çok geç :salut:
evet mustafa abi için geç olduğunuda öğrendim.