- Katılım
- 25 Eki 2008
- Mesajlar
- 978
vayyy,yzaık oldu gül gibi abimizeeee:queen::queen::queen:
hepinize günaydııııııın.![]()
motoru az sonra teslim ediyorum yorumlarınıza geç kaldınız
vayyy,yzaık oldu gül gibi abimizeeee:queen::queen::queen:
hepinize günaydııııııın.![]()
motoru az sonra teslim ediyorum yorumlarınıza geç kaldınız
ciğerim okudum o yazıyı, Mustafa abi için artık çok geç :salut:
yediğiniz içtiğiniz afiyet olsun, resimler biraz az olmuş.motorlarınızı beğenmiyorsunuz herhalde hiç resim göremedim:mrgreen:
ben haluk alır dedim,haluk'da benim alacağımı sanmış,sonuçta ikimizde almadık,kala kala kaldık muzafferin telefonuna.r::queen:
Tayfun üstad... Hayırlı olsun... İlk fırsatta DL 650 alacağını tahmin ediyorum...
artık bu resimlerden sonra atar o çakma telefonunu:queen:ben haluk alır dedim,haluk'da benim alacağımı sanmış,sonuçta ikimizde almadık,kala kala kaldık muzafferin telefonuna.r::queen:
Haluk ciğerim bu yedikleriniz sana ev kirasına zam olarak geri dönecektir :queen:
Benim cep telefonumu beğenmiyormusun :farao: Bak ne güzel çekmiş![]()
[/COLOR]güzel bir gezi olmuş ama neden az katılım olmuş herkez işte güçte anlaşılan
Haluk ciğerim bu yedikleriniz sana ev kirasına zam olarak geri dönecektir :queen:
artık bu resimlerden sonra atar o çakma telefonunu:queen:
biz buraya duyuruyu yaptık,molaya gelen giden olmadı.:cyclopsan
Beni aramadın ama, kontörünmü bitti :queen: