Günaydın Millet
Valvoline zincir yağları 20TL/adetten satışa sunulmuştur. Müracat Mustafa abiiii :cherry:
Geç kalmayın isminizi yazdırın, çekilişle sahipleri belirlenecektir :queen:
yaw arkadaşlar bu fuat usta varya çok yaman adammış be. adam aldı anahtarı eline mustafa abiye vermiyor birtürlü. yok efendim bu anahtar dönmez, cebimden birtürlü çıkmıyor diye diye mustafa abiden 50 tl yi kopardı valla.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 PM ----------
bende fazla faturayı etin sinirlisini sinirsizini ayıranlara fatura ederim.
Daha önce 10 TL ye veriyordu, ne oldu BMW alınca acısını bizdenmi çıkarıyor :mrgreen:
Daha önce 10 TL ye veriyordu, ne oldu BMW alınca acısını bizdenmi çıkarıyor :mrgreen:
mustafa abi avatarını değişsen diyorum pek eski duruyor selamlar
gunaydin millet mustafa abide artik civata doken guruba eklendi (zafer abi )
http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/62953-satilik-cbf-500-full.html
zafer buna bir bakıver.satınca ne düşündüğünü bilmiyorum, belki düşünürsün diye ekledim
Sevgili arkadaşlar sizinle Akşam görüşeceğim hayırlı günler.:bounce:
Sevgili arkadaşlar sizinle Akşam görüşeceğim hayırlı günler.:bounce:
ben niye gormedim oooooooooooo parayi
Sevgili arkadaşlar sizinle Akşam görüşeceğim hayırlı günler.:bounce:
herkese selam ancak girebildim,malum angarayı hallettik geldik bu zabah Mustafa abi hayırlı olsun abi,güle güle kullanmak nasip etsin darısı da olmayanlara olsun cıvata dökmeyen olsun:mrgreen:
akşam görüşmek üzere yemeğin üstünede tatlı ne gider ammaaaaaa
muzaffer abi yine kayıp ilanmı versek,yoksa mersinde keyifmi çatıyor
selam adanalılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 PM ----------
http://www.sahibinden.com/orjinal_cbf_500-03WQQaXQQ14908314WQQpXQQdisplayitem
gökhan hocam sanırım bir ara naked istediğinden bahsetmiştin, bir bak istersen