[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Millet

Valvoline zincir yağları 20TL/adetten satışa sunulmuştur. Müracat Mustafa abiiii :cherry:

Geç kalmayın isminizi yazdırın, çekilişle sahipleri belirlenecektir :queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın arkadaşlar :) hepinizi bol kazançlar :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:06 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:05 AM ----------

Günaydın Millet

Valvoline zincir yağları 20TL/adetten satışa sunulmuştur. Müracat Mustafa abiiii :cherry:

Geç kalmayın isminizi yazdırın, çekilişle sahipleri belirlenecektir :queen:

Daha önce 10 TL ye veriyordu, ne oldu BMW alınca acısını bizdenmi çıkarıyor :mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
günaydın arkadaşlar

mustafa abi avatarını değişsen diyorum pek eski duruyor selamlar
 
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
gunaydin millet mustafa abide artik civata doken guruba eklendi (zafer abi )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:07 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:25 AM ----------

yaw arkadaşlar bu fuat usta varya çok yaman adammış be. adam aldı anahtarı eline mustafa abiye vermiyor birtürlü. yok efendim bu anahtar dönmez, cebimden birtürlü çıkmıyor diye diye mustafa abiden 50 tl yi kopardı valla.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:42 PM ----------




bende fazla faturayı etin sinirlisini sinirsizini ayıranlara fatura ederim.

ben niye gormedim oooooooooooo parayi
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Daha önce 10 TL ye veriyordu, ne oldu BMW alınca acısını bizdenmi çıkarıyor :mrgreen:

:queen: :queen: :queen:


günaydın hayırlı işler arkadaşlar


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 PM ----------

http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/62953-satilik-cbf-500-full.html

zafer buna bir bakıver.satınca ne düşündüğünü bilmiyorum, belki düşünürsün diye ekledim
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
357
slm ...adana mt.. karadeniz rotanız belli oldumu...motofest 2009 artvin festivaline katılacakmısınız..biz temmuz 5 veya 6 sı sabahı yola çıkıyoruz..görüşmek dileğiyle ,,
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
850
mustafa abicim yeni motorun hayırlı uğurlu olsun. allah kazasız belasız güzel günlerde kullanmayı nasip etsin. :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Daha önce 10 TL ye veriyordu, ne oldu BMW alınca acısını bizdenmi çıkarıyor :mrgreen:

Pamuk eller cebe :bounce:

mustafa abi avatarını değişsen diyorum pek eski duruyor selamlar

Mustafa abi gezmekten PC başına gelemiyor :queen:

gunaydin millet mustafa abide artik civata doken guruba eklendi (zafer abi )

Ben çıktım çıkacam inşallah :cat:

http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/62953-satilik-cbf-500-full.html

zafer buna bir bakıver.satınca ne düşündüğünü bilmiyorum, belki düşünürsün diye ekledim

Sağolasın ciğerim, birşey düşünmüyorum valla.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam ancak girebildim,malum angarayı hallettik geldik bu zabah Mustafa abi hayırlı olsun abi,güle güle kullanmak nasip etsin darısı da olmayanlara olsun cıvata dökmeyen olsun:mrgreen:
akşam görüşmek üzere yemeğin üstünede tatlı ne gider ammaaaaaa

muzaffer abi yine kayıp ilanmı versek,yoksa mersinde keyifmi çatıyor
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
herkese selam ancak girebildim,malum angarayı hallettik geldik bu zabah Mustafa abi hayırlı olsun abi,güle güle kullanmak nasip etsin darısı da olmayanlara olsun cıvata dökmeyen olsun:mrgreen:
akşam görüşmek üzere yemeğin üstünede tatlı ne gider ammaaaaaa

muzaffer abi yine kayıp ilanmı versek,yoksa mersinde keyifmi çatıyor

Hoşgeldiniz, inşallah istediğiniz gibi olur... Akşama görüşmek üzere :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 PM ----------

selam adanalılar:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:16 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:50 PM ----------

http://www.sahibinden.com/orjinal_cbf_500-03WQQaXQQ14908314WQQpXQQdisplayitem
gökhan hocam sanırım bir ara naked istediğinden bahsetmiştin, bir bak istersen

ikidebir motorunu gösterip, millete motor buldum diyorsun ya, helal olsun sana. Bu da bi satış taktiği :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst