[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Paran varsa aleme çık alem adam görsün, paran yoksa eve git çoluk çocuk baba görsün...

Yüzük lordun yol Ford'un

Paran varsa Range Rover, paran yoksa game over...

Ağlamayı Ferdi'den, bağlamayı Orhan'dan, sevmeyi İbrahim'den öğrendik

Bir meyhane buldum mezarlığın karşısında, bir gün beni ararsan ya oradayım ya da karşısında

Dikkat: Araçta yalnız var

Bir sana bir de sabah uykusuna doyamadım

Sağlam şöför kalmaz rampada, Müslüm baba sığmaz ipod'a

Senin araban namaz kılıyo mu, benimki Clio

Sarı kızın nazı, Ford'un ara gazı

Al Fordun dizelini, sev köyün güzelini

Güzeli sevdikce nazlanir, Ford'a bastikca sahlanir

Gönlünde yer yoksa güzelim;
fark etmez, ben ayakta da giderim

Beni çekemiyorsan anten tak

Hatalıysam çaldır kapat, ben seni ararım

Parayı buldum şimdi kıro olacağım

Menfaat yolunda edinilen dostluk, çile yokuşunda son bulurmuş.

Kızın gülüşüne, kışın güneşine aldanma

Evlenip gideceğime balayına, evlenmem giderim alayına

Dünyayla nişanlı, ölümle sözlüyüm

Önünü görmeden sollama, evine acı haber yollama...

Fakiri fakir yapan kuru inat, zengini fakir yapan hayırsız evlat, memuru fakir yapan süslü avrat.

Dünyada MAN ahirette iman

Karayollarında degil, senin kollarında öleyim.

Vur kalbime hançeri, yüregim parçalansin; fazla derine inme, çünkü orda sen varsın.

Ankara İstanbul 6 saat sana sevgim 24 saat
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Herkese merhaba. Bugün akşam gelmek istiyorum fekat maalesef gelecek bir motorum yok:cherry: Artçısı olmayan birileri geçerken beni alsa olur mu:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
birazda gülelim:queen:

bak su temelin zekasına
Fransız, İngiliz, Alman, Rus, İranlı, Holandalı, bir de bizim Temel barda sohbet ederlerken sıra gelmiş memleketlerini övmeye..
İngiliz, "Arkadaslar. ." demiş "Bizim biramız cok meşhurdur.. içmeye kıyamazsınız
Fransız hemen girmis konuya "Bizim kızlarımız meşhurdur.." demiş, "öpmeye kıyamazsınız"
Alman içini cekip " Hey gidi memleketim.. " demiş, "Biz öyle arabalar üretiriz ki binmege doyamazsınız. ."
Holandalı hemen atılmış, "Evlerimiz.. " demiş, "Bizim dünya şirini evlerimiz meşhurdur.."
Bizim en meşhur şeyimiz KGB'dir.." demiş Rus, "Dünyanın bir ucunda sinek havalansa haberdardır ! ..
Sıra ona gelince İranli ya " Halılarımız. ." demiş, "Yumuşacıktır ve çok meşhurdur.."

Sonra hepsi birden suskun oturan Temele dönmüşler..
Sakin sakin bakmış onlara ve gülerek baslamış söylemeye..
"Bizim delikanlılarımız meşhurdur. Öyle ki ;

Alır Fransızın kızını , içer ingilizin birasını , Atar Almanın arabasına , götürür Holandalının evine , Yatırır iran halısının üzerine , Degil kocasının, KGB'nin bile ruhu duymaz.."
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ikidebir motorunu gösterip, millete motor buldum diyorsun ya, helal olsun sana. Bu da bi satış taktiği :mrgreen:

yani helal olsun muzocum:mrgreen: hiçmi arkadaşlık yok, ben arkadaşım yanımda yokkende faydam olabileceğini düşündüğüm bir konu varsa birşeyler yapmaya çalışırım:cat:
gökhan hocam bir ara naked motor almaktan bahsediyordu, fakat elindeki motoru değerinde verememe üzüntüsü olacağından bahsediyordu, yani satacak olsa motoru değerinde gitmeyebilir.bu linkteki kişide maxiscooter takası yapmak istediğini yazmış.yani iki tarafında gönlü olur.
zaferede aynı şekilde cbf 500 takası haber vermiştim.
neden hep cbf 500:çünkü arada sahibinden.com u takip ederim.tabiki kendi motorumun piyasasını, bu arada gözüme çarpıyor bunlar.yoksa kimseye cbf500 satma derdinde deyilim, ve satacak olsam tabiki önce arkadaş çevreme haber veririm, tabi böyle bahanelerle akıllarına düşürerek deyil, lafım her konuda direktir :cat:
Herkese merhaba. Bugün akşam gelmek istiyorum fekat maalesef gelecek bir motorum yok:cherry: Artçısı olmayan birileri geçerken beni alsa olur mu:)
hayırdır alp, sattınmı motorunu:silent:


---zafercim en çok bunu sevdim ben :mrgreen: :cat: :rendeer:

Parayı buldum şimdi kıro olacağım

sayısal çıkarsa ilk işim motoruma özel plakayla bunu yazacağım:queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
yani helal olsun muzocum:mrgreen: hiçmi arkadaşlık yok, ben arkadaşım yanımda yokkende faydam olabileceğini düşündüğüm bir konu varsa birşeyler yapmaya çalışırım:cat:
gökhan hocam bir ara naked motor almaktan bahsediyordu, fakat elindeki motoru değerinde verememe üzüntüsü olacağından bahsediyordu, yani satacak olsa motoru değerinde gitmeyebilir.bu linkteki kişide maxiscooter takası yapmak istediğini yazmış.yani iki tarafında gönlü olur.
zaferede aynı şekilde cbf 500 takası haber vermiştim.
neden hep cbf 500:çünkü arada sahibinden.com u takip ederim.tabiki kendi motorumun piyasasını, bu arada gözüme çarpıyor bunlar.yoksa kimseye cbf500 satma derdinde deyilim, ve satacak olsam tabiki önce arkadaş çevreme haber veririm, tabi böyle bahanelerle akıllarına düşürerek deyil, lafım her konuda direktir :cat:

hayırdır alp, sattınmı motorunu:silent:




---zafercim en çok bunu sevdim ben :mrgreen: :cat: :rendeer:

Parayı buldum şimdi kıro olacağım

sayısal çıkarsa ilk işim motoruma özel plakayla bunu yazacağım:queen:


Sattım abi gayet yayayım. Saolsun Yüksel beni aldı akşam. Dönüşte de Cengiz getirdi. Kimse olmassa otostop artık :D

Akşam hesabı yine unuttum:queen:. Cengizi yoğun ısrarlarla geri çevirmek zorunda kaldım:)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın herkese,hayırlı işler boıl kazançlar dilerim

zafer bak bugün de tükanı uğurapay açmış::yanliss:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Akşamki datlı güzel değildi, mustafa abi bir dahaki kuyruk doğrultmada bana "bülbül yuvası" rica edim. :cherry:
Tekrardan hayırlı olsun :rendeer:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bülbül nesiii nesiii :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Ciğerim ben iddiayı sevmem, datluyu alan bilir nasıl olsa :wiinkk:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
polemiğe girmem yer geçerim:mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
İyi günler canlarım,akşamki tatlı(Datlu)havada uçan bir kısım canlılar var genel olarak biz bu canlılara Kuş diyoruz işte akşamki tatlı bu kuşların gözünden almıştır adını kısaca kuşgözü diye bir tatlıydı,ama Muzaffer kardeşime bülbül yuvası sözüm var onuda Pazar günü moladan yakıtlarınızı doldurup Narlıkuyuya balık yemeye geldiğinizde,malum balığın üzerine tatlı yakışır işte o zamanda bülbül yuvasını ne yapacaksınız?Eveeeet yiyeceksiniz.Şimdiden afiyet olsun oldumu Muzaffer'im hepinizi öpüyorum bay bay.:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
İyi günler canlarım,akşamki tatlı(Datlu)havada uçan bir kısım canlılar var genel olarak biz bu canlılara Kuş diyoruz işte akşamki tatlı bu kuşların gözünden almıştır adını kısaca kuşgözü diye bir tatlıydı,ama Muzaffer kardeşime bülbül yuvası sözüm var onuda Pazar günü moladan yakıtlarınızı doldurup Narlıkuyuya balık yemeye geldiğinizde,malum balığın üzerine tatlı yakışır işte o zamanda bülbül yuvasını ne yapacaksınız?Eveeeet yiyeceksiniz.Şimdiden afiyet olsun oldumu Muzaffer'im hepinizi öpüyorum bay bay.:bounce::bounce::bounce:

Allah razı olsun, bakın arkadaşlar benim sayemde hem deponuz dolacak, hemde narlıkuyuda balık yiyeceksiniz hemde üzerine bülbül yuvası datlısı :cat: süper

Önce gelene iki porsiyon varmış.....:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst