- Katılım
- 4 Haz 2009
- Mesajlar
- 37
Ben öğrencilik yıllarımda bir kaç kez bu turlara gitmiştim..
Tavsiye ederim, muazzam bir tur olacaktır..
Yalnız bineceğiniz teknede yaşlı teyzelerin gün yapmadığından emin olun yoksa gezi zehir oluyor..!
Tavsiye ederim, muazzam bir tur olacaktır..
Yalnız bineceğiniz teknede yaşlı teyzelerin gün yapmadığından emin olun yoksa gezi zehir oluyor..!