[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın adana mt nin güzide insanları,herkese hayırlı işler bol kazançlar dilerim,
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Günaydın YÜCE TÜRK MİLLETİ ve tüm mt üyeleri....Gününüz aydınlık olsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
günaydın adana mt nin güzide insanları,herkese hayırlı işler bol kazançlar dilerim,

biz güzide değilmiyiz birader...:pale:ben bu bol kazanç olayına taktım...arkedeş ben kazanmıyom ki patron kazanıyo...:pbiz maaşa talimgen...:wiinkk:

ayıptır sorması Adana MT ne işle iştigal eder...esnafsa hangi sektör ne alır ne satar memursa nerde yazmak mümkün olur mu bizde öğrenmiş oluruz işimiz düşerse valla burdan sipariş geçeriz yabancıya gitmeyiz...:cat:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
iyigünler. Haluk hocam bizim tishört leri nasıl alırım sizden? artık bizde giyelim yaz bitecek :)
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz güzide değilmiyiz birader...:pale:ben bu bol kazanç olayına taktım...arkedeş ben kazanmıyom ki patron kazanıyo...:pbiz maaşa talimgen...:wiinkk:

ayıptır sorması Adana MT ne işle iştigal eder...esnafsa hangi sektör ne alır ne satar memursa nerde yazmak mümkün olur mu bizde öğrenmiş oluruz işimiz düşerse valla burdan sipariş geçeriz yabancıya gitmeyiz...:cat:

Ayıp değil sor mete kardeş....adana mt ile ilgili merakını gidermek istersen buyur gel burada sana anlatalım...misafirimiz ol....sana bi adana yedirelim....acılı....sonra anlatalım sana ne alıp ne sattığımızı...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
merhaba arkadaşlar,

Bugün toğun bi gündü, ancak girebildim ama bakıyorum benden başka kimsecikler yok :silent:

Pazar günkü gezi programını hazırlayıp yazacam, gelmek isteyenler isimlerini eklesin :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:01 PM ----------

biz güzide değilmiyiz birader...:pale:ben bu bol kazanç olayına taktım...arkedeş ben kazanmıyom ki patron kazanıyo...:pbiz maaşa talimgen...:wiinkk:

ayıptır sorması Adana MT ne işle iştigal eder...esnafsa hangi sektör ne alır ne satar memursa nerde yazmak mümkün olur mu bizde öğrenmiş oluruz işimiz düşerse valla burdan sipariş geçeriz yabancıya gitmeyiz...:cat:

Bencede sorma :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ben ortada mı kaldım şimdik tartışan arkadaşlarımı esefle kınıyorum ama şu esefile bir tanışamadık giti:))

bu yazıyı ben yazmadım....

Herkese iyi günler...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:15 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:09 PM ----------

biz güzide değilmiyiz birader...:pale:ben bu bol kazanç olayına taktım...arkedeş ben kazanmıyom ki patron kazanıyo...:pbiz maaşa talimgen...:wiinkk:

ayıptır sorması Adana MT ne işle iştigal eder...esnafsa hangi sektör ne alır ne satar memursa nerde yazmak mümkün olur mu bizde öğrenmiş oluruz işimiz düşerse valla burdan sipariş geçeriz yabancıya gitmeyiz...:cat:

Saane...:cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
ADANA MT haydi eğlenceye davet pazar için güzel olur hem motorlarla km yapmış oluruz ben konuştum motorlar için bırakılacak yerleri mevcutmuş düşünürseniz ayarlama yapılır selamlar



 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
371
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bana uyar .....herkes aynı fikirdeyse ben varım....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst