[Adana - MT]

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Bizde gelir kaynağı tek olunca böyle oluyor :mrgreen:

Bizde de power supply bir tane, ara sıra ısınıp duruyor :queen:

okudum 1984, ama bi şey anlamadım :silent: bi şifre çözücümü alsam :pr:

Kitabı okuyacaksın ciğerim :queen:

arkadaslar demırım dun cıktı termınatorlukten kurtuldum sımdı egzersız zamanı tum mt ye selamlar :))

Geçmiş olsun, ha gayret az kaldı :rendeer:

ya adamlar hem endurodan hem cıgerden bahsedıyor bunlar yağ sogutmalı galıba bu adana sıcagında:))

Yok öyle birşey :farao:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
geçmiş olsun ümitciğim,en kısa zamanda tamamen iyileşirsin inşallah.:cat:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
saolun arkadaslar tesekurler hepınıze sızlerı sevıyorum sevgı paylastıkca cogalır acı paylastıkca azalırmıs :))
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
304
ümitim geçmiş olsun allah tekrarını yaşatmasın fazer1000 aldınmı almadınmı bilmiyorum ama şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
Kitabı okuyacaksın ciğerim :queen:

olmadı filmini izleyeceksin ciğerim.

aha buda linki

http://video.google.com/videoplay?docid=-5464625623984168940

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 PM ----------

arkadaşlar değerli fikirlerinize ihtiyacım var.

şu linkini verdiğim sayfada bizim motorlara kappa çantalar takılmış benim gözüme bayağı hoş gözüktüler siz ne dersiniz yorumlarınızı alabilirmiyim. 2. el bir takım buldum hemen sipariş edeceğim.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-25.html#post1634313
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
71
demirlerden kutulduğuna sevindim geçmiş olsun el antrenmanlarına devam et.hepinize büyükeceli(ovacık)tan sevgiler ve selamlar.iyi geceler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 PM ----------

15082008269.jpg


ovacıktan sevgilerle
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese iyi akşamlar,ümitçim fazlalıklardan kurtulduğuna sevindik,allah daha beterinden korusun,
herkes iyiyse bizde iyiyiz
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaslar demırım dun cıktı termınatorlukten kurtuldum sımdı egzersız zamanı tum mt ye selamlar :))
geçmiş olsun ümitciğim, Allah tekrarını göstermesin:rendeer:
olurmu ya bir pantolon aldıracam diye göbeğim çatladı.
:queen:
sevgı paylastıkca cogalır acı paylastıkca azalırmıs :))
vayyy:cyclopsan ümitime bak.sende böyle orijinal laflar varmıydı:queen:
kardeşim ümit büyük geçmiş olsun. allah birdaha böyle kaza bela göstermesin.:rendeer:
saane len:pr: :cherry:
:queen: :queen: :queen:
.hepinize büyükeceli(ovacık)tan sevgiler ve selamlar.
abi helal olsun sana, yapmışsın bombayı, ovacıktasın demek.nasıl deniz güzel, keyiflimi:)
BİR SORU SORMUŞTUM ARKADAŞLAR

şu linkini verdiğim sayfada bizim motorlara kappa çantalar takılmış benim gözüme bayağı hoş gözüktüler siz ne dersiniz yorumlarınızı alabilirmiyim. 2. el bir takım buldum hemen sipariş edeceğim.

http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post163431

güzel ve orjinal halukcum:cat: senin yaptıklarında güzeldi ama tabi fabrikasyon şeyler daha iyi oturuyor.
peki fiyat ne diyorlar ve demiri dahilmi:silent:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 AM ----------

:) muzaffercim senden hemen sonra yakaladım balığı.benim adım gürsel(orjinali:cherry:)
yakalarım dedimmi yakalarım abi:cherry:
bu resim senin için:cat: desem... : diyeceksinki ben demedimmi tutunca çağır pişirelim:bounce:...
ama yemezler, sana yok:cherry: :rendeer:




bu arada resimlerin araya mihricanda dalmış:mrgreen:





senin Allahına kurban:rendeer:



 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
günaydın ADANA MT.
KARADENİZE KALDI 14 GÜN :thumleft:::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
ÖNCE herkese günaydın..... :mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 AM ----------

olmadı filmini izleyeceksin ciğerim.

aha buda linki

http://video.google.com/videoplay?docid=-5464625623984168940

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:21 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:15 PM ----------

arkadaşlar değerli fikirlerinize ihtiyacım var.

şu linkini verdiğim sayfada bizim motorlara kappa çantalar takılmış benim gözüme bayağı hoş gözüktüler siz ne dersiniz yorumlarınızı alabilirmiyim. 2. el bir takım buldum hemen sipariş edeceğim.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-25.html#post1634313

Bence çantalar çok güzel durmuş, fiyatı uygunse hemen al derim. :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 AM ----------

heekese merhabaaaaa.iyimisiniz gurbaneyyyy.ben iyiyimmm

Adaşım yine ne işler çeviriyon :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 AM ----------

günaydın ADANA MT.
KARADENİZE KALDI 14 GÜN :thumleft:::biggrinn::biggrinn::biggrinn

Bizi çatlatmayamı çalışıyon :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst