arkadaslar demırım dun cıktı termınatorlukten kurtuldum sımdı egzersız zamanı tum mt ye selamlar

)
geçmiş olsun ümitciğim, Allah tekrarını göstermesin:rendeer:
olurmu ya bir pantolon aldıracam diye göbeğim çatladı.
:queen:
sevgı paylastıkca cogalır acı paylastıkca azalırmıs

)
vayyy:cyclopsan ümitime bak.sende böyle orijinal laflar varmıydı:queen:
kardeşim ümit büyük geçmiş olsun. allah birdaha böyle kaza bela göstermesin.:rendeer:
saane len

r: :cherry:
:queen: :queen: :queen:
.hepinize büyükeceli(ovacık)tan sevgiler ve selamlar.
abi helal olsun sana, yapmışsın bombayı, ovacıktasın demek.nasıl deniz güzel, keyiflimi
BİR SORU SORMUŞTUM ARKADAŞLAR
şu linkini verdiğim sayfada bizim motorlara kappa çantalar takılmış benim gözüme bayağı hoş gözüktüler siz ne dersiniz yorumlarınızı alabilirmiyim. 2. el bir takım buldum hemen sipariş edeceğim.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post163431
güzel ve orjinal halukcum:cat: senin yaptıklarında güzeldi ama tabi fabrikasyon şeyler daha iyi oturuyor.
peki fiyat ne diyorlar ve demiri dahilmi:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:26 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 AM ----------

muzaffercim senden hemen sonra yakaladım balığı.benim adım gürsel(orjinali:cherry

yakalarım dedimmi yakalarım abi:cherry:
bu resim senin için:cat: desem... : diyeceksinki ben demedimmi tutunca çağır pişirelim:bounce:...
ama yemezler, sana yok:cherry: :rendeer:
bu arada resimlerin araya mihricanda dalmış:mrgreen:
senin Allahına kurban:rendeer:
