[Adana - MT]

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Sabah 06:00'dan beri çiziyom valla abi (ciğerim Haluk : proje projeeee :queen:)

Kafa birmilyon olduuuu ::baaas::

Abim ne çiziyosun? Çok yorulduysan ver bi kısmını da ben yapim
3d'sinden :cherry:

Haluk Abi çantalar klasmış. Motosiklette çanta görünümünden ve yükünden hiç haz etmesem de kullanışlı olduğu gerçek. Fiyat makul ise kap derim.

Karadeniz e gideceklere de çok imreniyorum inşallah birkaç yıl içinde benimde şansım olur.:pr:
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
71
15082008269.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:25 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:25 PM ----------

ovacıktan sevgiler
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
71
cinsiyetleri karıştırmayalım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 PM ----------

gürbüz çocuk ismi neydi hani şu ingilizce hocası olan onun siteye koyduğu gezi fotoları niçin açılmıyor.onun yapacağı bu kadar olur.bu işleri en iyi sen yaparsın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 PM ----------

buradaki arkadaşlarla paylaşacaktım
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
cinsiyetleri karıştırmayalım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 PM ----------

gürbüz çocuk ismi neydi hani şu ingilizce hocası olan onun siteye koyduğu gezi fotoları niçin açılmıyor.onun yapacağı bu kadar olur.bu işleri en iyi sen yaparsın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:09 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:07 PM ----------

buradaki arkadaşlarla paylaşacaktım

abi beeee gelsem beni misafir edenmi beee.sayende hafta sonu bi çimsem şu denizde malum ekonomik kırizden dolayı cebimde hep akrep var da anladın dimi abiii:queen::queen:
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
tüm taze babaların, baba gibi adamların, baba adaylarının ve baba olamaya çalışanların babalar gününü kutlarım.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
yazalım kardeş, kusuru bakmayın işler biraz yoğun :bounce:

Pazar günü Tekir ve pozantı gezisi :cherry:

Buluşma Yeri : Mola tesisleri
Buluşma saati : 9:00
Hareket saati : 9:30

Katılımcılar:
-Ben ve eşim
-Hüseyin ve 600f :mrgreen:
-Bora ve kızı/eşi
-Mustafa abi ve eşi
-Çelik Gürsel ve eşi
-Ümit ve ???


Katılmak isteyen arkadaşlar isimlerini ilave etsin....:cat:

Arkadaşlar size üzücü bi haberim var. Önemli bi misafir ağırlayacağım için yarinki programa katılamıyacam. Gidecek arkadaşlara iyi eğlenceler diliyorum :cat:

Gidecek arkadaşlar buraya sabah 8:00 kadar listeyi güncellesinler...:bounce:

Tüm BABALARIN babaların gününü kutlarım:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,yarın bende geziye katılamayacağım.bende gidecek arkadaşlara iyi eğlenceler dilerim.
BABALAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN:rendeer:
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
71
tüm babaların ve baba adaylarının babalar günü kutlu ve mutlu olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:47 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 PM ----------

züğürtlerle işim olmaz.sen hep böyle yapıyorsun
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
iyi geceler
aman dikkat:cyclopsan babalar günü kutlama yolunda babalara gelmeyelim:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:05 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:04 AM ----------

demirgursel, celikgürsel
şu an forumdakilere bakın:pr: ulen ben senden kurtulamayacammı:queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Günaydın Millet

Hayırlı pazarlar, gezenlere iyi eğlenceler, babalara "Babaaa Büyüksüüüüün"

Turgay abi hangi fotolar yok oldu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst