- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
BİR SORU SORMUŞTUM ARKADAŞLAR
şu linkini verdiğim sayfada bizim motorlara kappa çantalar takılmış benim gözüme bayağı hoş gözüktüler siz ne dersiniz yorumlarınızı alabilirmiyim. 2. el bir takım buldum hemen sipariş edeceğim.
http://www.motosiklet.net/forum/mot...ri-bilgi-paylasim-basligi-25.html#post1634313
tamam al
:rendeer::rendeer: