- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
03223513366 camgöz motor
herkese iyi akşamlar arkadaşlarım
herkese iyi akşamlar arkadaşlarım
Günaydın Millet
sevgili ahmet bey,karadeniz rotasında ne yazıkki :salut: ankara yok.adana-sivas-artvin düşünülüyor.amaa kıymasız döner alacağımız olsun,olur mu? bu arada nasıl oldunuz?
Günaydın Abi :rendeer:Günaydın Adana mt:rendeer:
abi hayırdır seni hep burda görüyorum ben![]()
Günaydın Abi :rendeer:Günaydın Adana mt:rendeer:
bende hastasıyım Adananın...ne çekiyosa artık bilmem...havası hava değil suyu su değil ama adamı adam...:bounce:
ulen Korkutt buraların ganyatosu bana çalışır...:bounce:


Günaydın Adanalı Arkadaşlar Hayırlı işler bol kazançlar![]()
hey adana! bir günaydın da benden. herkese ankaradan selam ve sevgiler.
İstanbuldan günaydın Adana mt. Hayırlı işler dilerim.:rendeer: