[Adana - MT]

Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
evet bende hem fikirim pazar için nere derseniz bana uyar :cat:
adaşım sen olduktan sonra ben fizana giderim:)
Sitenin saati sizin ayarlarınızla ilgili muzaffer bey....

Ayar bölümüne girip saat dilimini türkiyeye alırsanız sorun çözülür...:)

vay:cyclopsan
isom sende teknik bilgidemi vardı:queen:

zafercim şu linke bir bakarmısın
http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/52712-ybr-125-e-kendi-yaptigim-ruzgarlik.html
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Hoşuma gitmedi; pek estetik bulmadım.

Elindeki imkanlarla bundan daha iyi birşey beklemekte iyimserlik olur zaten.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Orda sazanda varmı :silent:

Daha 2 gün önce bi serzenişte bulundum,yine aynı şey oldu...

Abi ne sazanı kurban olurum...

Dediğimi yap düzelmesse o zaman söyle....

Hep geyik yapıyoz diye sözlerimizde sallanmıyo iyimi...

Kendi ayarlarıma baktım,öyle yazıyor,saatte doğru,o zaman sende yapsan seninkide doğru olur diye düşündüm...
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın MT nin güzel insanları :rendeer:

Gezi işini sonuçlandırmadık :wiinkk:
Kadıncık barajı tamamsa topik açacamki kişi sayısı ortaya çıksınki ona göre sucuk alalım :mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
benden de günaydın.çok istememe rağmen,kadıncık gezisinde ben yokum.bir takım işlerim ve katılmam gereken bir düğün nedeniyle gelemiyorum.sizlere keyifli geziler.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
DUYURU

Gidecek arkadaşlardan telefonla almış olduğum bilgiler doğrultusunda,
Pazar günü gideceğimiz gezinin yeri Gülek yaylasına karar verilmiştir.
Buluşma noktası: Mola tesisleri :bounce:
Buluşma Saati : 9:30 :rendeer:
Hareket Saati :10:00 :cat:
Kıyafetler : Kışlık (Kimse hasta olmasın) :mrgreen:
Öğlen yemeği : Kuzu Pirzola :queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Eyyyy millet Tünaydın :rendeer:

Dün akşam konuşduğumuz gibi pazar gezimiz için çatalandaki yeri aradım ama olumlu cevap alamadım, onun için yeni yer düşündüm eğer sizlerde hemfikirseniz Tarsusdaki kadıncık barajını yaklaşık 4-5 km geçtikten sonra güzel bir yer varmış orda masa sandalye ve mangalda mevcutmuş eğer tamamsa kişi sayısına göre yiyecek ve içeceklerimizi ayarlayalım :silent:
Kıymetli fikirlerinizi bekliyorum :cat:


olaaaaarrr :rendeer:
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Ben Antakya'dayım Pazar günü. Size iyi eğlenceler, keyifli sürüşler arkadaşlar.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güle güle gidin,afiyet olsun sizlere resümlere seyrederiz artıkın,malum kış geliyor evi ser, soba kur, halılar falan ful çalışıyoruz,birde hastaneye çalışıyoruz bu aralar,sizlere iyi eğlenceler kazasız keyifle gidin gelin
 
Katılım
28 Eki 2008
Mesajlar
71
ben Büyükecelideyim(ovacık) size iyi geziler görüşürüz

günaydın bora
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Benim de misafirim var, zaten söylemiştim Toplantıda gelemiyeceğimi. Sizleri özleyeceğim. Ama inşallah öbür pazarki Karatepe gezisinde varım. Selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst