Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
merhaba arkadaşlar artık ben de motorumla birlikte varım
hoş geldin turgay abicim.
bu arada 300. sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar.
merhaba arkadaşlar artık ben de motorumla birlikte varım
Hoşgeldiniz Turgay abi,muzaffer abim Turgay abim diyorsa vardır bir bildiği yarın görüşmek ve tanışmak dileğiyle
herkese selamlar sevgiler arkadaşlar...
bu arada 300. sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar.
Deli bi dönüş yapıyorum eski hayatıma...
Cuma gününden itibaren....
Alem erkek görsün....![]()
ne isocum sünnetmi oldun yoksa,şimdiye kadar aramızda F.Ürekmi dolaşıyordu yoksa,alem erkek görsün derken adana MT nin hepsi erkek değilmi yoksa:silent:
millet pakkalcı görsün olim![]()
herkese selamlar sevgiler arkadaşlar...
övgülerinizden dolayı teşekkürler
Hoşgeldiniz Turgay abi,muzaffer abim Turgay abim diyorsa vardır bir bildiği yarın görüşmek ve tanışmak dileğiyle
bu arada 300. sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar.
ne 300 ü yaw bende daha 150 senin bilgisayar eski herhalde bora abi. yeni bir bilgisayar al da onunda kuyruğunu doğrultalım. bizde eşşeğin şeyine suyu kaçırdık haaa...:queen::queen::queen:
turgay abi hoşgeldin, artık çarşambalarıda bekleriz:rendeer:merhaba arkadaşlar artık ben de motorumla birlikte varım
herkese selamlar sevgiler arkadaşlar...
ne isocum sünnetmi oldun yoksa,şimdiye kadar aramızda F.Ürekmi dolaşıyordu yoksa,alem erkek görsün derken adana MT nin hepsi erkek değilmi yoksa:silent:
Deli bi dönüş yapıyorum eski hayatıma...
Cuma gününden itibaren....
Alem erkek görsün....![]()
millet pakkalcı görsün olim![]()
merhaba arkadaşlar artık ben de motorumla birlikte varım
arkadaşlar
ismim şahin, kısmetse tanışmak dileğimle herkese selam olsun![]()
Biraz toplantı yerimizi netleştireyim izninle Bora Abi;
Çatalan köprüsünün bitiminden 1700m sonra dur. Sağ tarafında ve yol kodunun altında "Hazalım Çay Bahçesi".