[Adana - MT]

Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
yav kardeşim diğer arkadaşlarımız bici,çay la buişi halletti zaferciğim de şimdiden yatırımını yapıyor RÜYAMDA BMW 1200RT le geziyordun zaferim...eeee daha neolsun kaç kişi gelecek garantisi varmı çok kişi gelirse halugum neyapacak şöyle bi düşün dana sucugun kilosu nakadar olduğunu bilmiyonmu yazıktır günahtır yavv. onun için masrafta olan haluk kardeşime destek olmak istedim netatlısı kardeşim onuda organize edecek arkadaşlarım vardır herhalde bak zafer bişey dedimi hemen okey dedi onuda muzo alsın seçten istemedikki alsın kardeçlerden halka tatlıyı olsun bitsin yavvv.:bounce:

ya halden anlayan adamın hali başka oluyor valla. olur muzaffer abi valla iyide olur aslında. ağzımızdan çıktı bi kere sucuk muhabbeti geri adı da atamıyoz neyse hızır gibi yetiştin imdadıma
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Abi siz böyle yaparsanız artık kimse yeni motor almiyacak ona göre,40 kişi birden ürkütmesin :queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Söylüyorum; gölün karşısında sıkma yapan ablaların yeri

zaferciğim,yeri çok iyi tarif etki kimse (geçenlerde,benim gibi) şaşırmasın,kolay bulsun.

Abi siz böyle yaparsanız artık kimse yeni motor almiyacak ona göre,40 kişi birden ürkütmesin :queen:

niye bana yazık değilmiydi?

ya halden anlayan adamın hali başka oluyor valla. olur muzaffer abi valla iyide olur aslında. ağzımızdan çıktı bi kere sucuk muhabbeti geri adı da atamıyoz neyse hızır gibi yetiştin imdadıma

yok öyle yan çizmek,ben isterim arkadaş.:p

çarşamba gününe yer teklifleri düşünülsün lütfen arkadaşlar.:)

eveeeet,çarşamba yaklaşıyor,hava da malumm:pale:

güzel asil insanlar örnek davranışınız için teşekkür ederim gör bora kardeşim gör işte bak nasılda çömertler ..ya herkes katkılarını nasılda esirgemiyorlar.olduda bitti maşellahh.boracıgımmmm sendende çaylarrrr..muzo agamızda şanına yakışır birşey getirir. işte sana süper kuyruk dogrultma süpersiniz yavvv :queen::queen: çok şükür bende yüzümün akıyla buişten kurtulacagımm:bounce:

sen öyle san :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Arkadaşlar, sanki eskiden bu kuyruk işleri çarşambaları yapılırdı diye hatırlıyorum. Adana mt kaç tane motor aldı, hayalet'inki hariç hiç birinin kuyruk toplantısına katılamadım. (onda da bici ile yetindik) Bu pazar da şehir dışından misafirim var. Eğer pazar olursa "akila" kuyruğu da güme gidecek. Bu kuyruk ta güme giderse bilesiniz ki ilerde ben de "kuyruğu doğrultulmuş"! motor alırım haaa ona göre!!!. (veya almam vazgeçerim....) Kuyruk işi olursa ağzımız tatlansın ve mümkünse çarşamba olsun. Selamlar.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
çarşamba içinse uygun zaferim ama pazar günü içinse çok kısa mesafe motoru garajımdan çıkardığıma deymez :mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
arkadaşlar bu hafta olmaz zaten. benim sınavım var. ancak öbür hafta olur. yer olarak da önerim tabi ümite sormak lazım ama onların evinin orası çok güzeldi. bence orada yapalım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bu hafta olmaz zaten. benim sınavım var. ancak öbür hafta olur. yer olarak da önerim tabi ümite sormak lazım ama onların evinin orası çok güzeldi. bence orada yapalım.


yok arkadaş,ümitlerin evinin orası balçık çamur olur bu mevsimde.kuru bir yer olsun.bak leydi bozuluyor haaa.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Horoza sormuşlar tavukmu yumurtadan çıkar,yumurtamı tavuktan çıkar diye,Horozda polemiğe girmem basar geçerim demiş,bende yer konusunda sıkıntıya girmem yer geçerim diyorum,haluk kardeşimin canı sağolsun bu ekonomik krizde kuyruk düzeltmek her babayiğidin harcı değil,kuru kuru hayırlı olsunda deriz,önemli olan gönlüne göre motor almış olması allah kazasız keyifle kullanmak nasip etsin tüm motorize camiasına seygiyle sağlıcakla kalın
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Haluk kuğruğu nasılsa doğrultur. Sıkıştırmayalım adamı. Yarın neredeyiz? Onu düşünelim. Yahu bunca Adanalı var bi mekan bulamıyo mu? Bu nasıl iştir? Çare bulamazsanız İzmir'deki mekan sahibi arkadaşları Adana'da şube açmaya ikna etmeyi deneyecem.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Daha ne yapayım; yeri tarif ediyorum, fotosunu uzaydan havadan karadan çekiyorum. Pes valla :mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Deli bi dönüş yapıyorum eski hayatıma...

Cuma gününden itibaren....

Alem erkek görsün....:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne isocum sünnetmi oldun yoksa,şimdiye kadar aramızda F.Ürekmi dolaşıyordu yoksa,alem erkek görsün derken adana MT nin hepsi erkek değilmi yoksa:silent:

Hoşgeldiniz Turgay abi,muzaffer abim Turgay abim diyorsa vardır bir bildiği yarın görüşmek ve tanışmak dileğiyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst