[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
cengizim turgay abim 2 defadır gezimize katıldı tanıyanlarınız var ben daha önceden tanırım çok degeli bir abimizdir sizden iyi olmasın. adana mt nin yeni üyesi yaptım. artık oda aramızda :rendeer:
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
bora abi kendimi kampa aldım biraz .yeni motorunda hayırlı olsun abi allah kaza bela vermesin geçen baraj lisesinin karşısında gördüm sabah yetişemedim hayırlı olsun demek için
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ne isocum sünnetmi oldun yoksa,şimdiye kadar aramızda F.Ürekmi dolaşıyordu yoksa,alem erkek görsün derken adana MT nin hepsi erkek değilmi yoksa:silent:


Ya alemden kastın adana mt değil, bi dur abi yaaa:cherry:

millet pakkalcı görsün olim:p

Pardon cengizim unuttum seni bir an...:D

herkese selamlar sevgiler arkadaşlar...


Hoşgeldin göbişine gurban olduğumm....:p

övgülerinizden dolayı teşekkürler

Hoşgeldiniz...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Hoşgeldiniz Turgay abi,muzaffer abim Turgay abim diyorsa vardır bir bildiği yarın görüşmek ve tanışmak dileğiyle

Abimin abisi amcam mı olur :silent: :queen: Turgay Abi Hoşgeldin :rendeer:

bu arada 300. sayfamız hayırlı olsun arkadaşlar.

Abi o sayfa ayarınla alakalı; bende de 150. sayfa. Ama kutluyalım seni mi kıracağız

ne 300 ü yaw bende daha 150 senin bilgisayar eski herhalde bora abi. yeni bir bilgisayar al da onunda kuyruğunu doğrultalım. bizde eşşeğin şeyine suyu kaçırdık haaa...:queen::queen::queen:

Bende akşam bakkaldan kola aldım, kuyruğu eğrimidir acaba...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
çarşamba toplantısını hastane bahçesinde yapmaya ne dersiniz:pr:

üüühhhhüüüüüüüü::crying::
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ne isocum sünnetmi oldun yoksa,şimdiye kadar aramızda F.Ürekmi dolaşıyordu yoksa,alem erkek görsün derken adana MT nin hepsi erkek değilmi yoksa:silent:

adanamt nin hepsi erkek mi abi :cyclopsan
sizde beni iyice sallamaz oldunuz kırılıyorum ama haa :pale:

Deli bi dönüş yapıyorum eski hayatıma...

Cuma gününden itibaren....

Alem erkek görsün....:p

dön bakalım neler olacak hayatımızda :silent:

millet pakkalcı görsün olim:p

hayırlı uğurlu olsun kakko sana daa :)

canım sana da hayırlı olsun inş.:)
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
DUYURU
bu akşamki toplantı yerimiz:menderesin en sonunda uzuuun bir köprü var karşıya geçilen.o köprüyü geçtikten sonra,biraz gidiliyor.TOPALAK KÖYÜ var.o köyün girişinde yol çift olur.çift yolun baş tarafında sanıyorum ismi 'halilin yeri ' gibi birşey.oradayız.bilgilerinize.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Biraz toplantı yerimizi netleştireyim izninle Bora Abi;

Çatalan köprüsünün bitiminden 1700m sonra dur. Sağ tarafında ve yol kodunun altında "Hazalım Çay Bahçesi".
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
teşekkürler zaferciğim.daha net oldu.ben ismini bile çıkartamadım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst