- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
tamam gençler:mrgreen: demekki oltaları kapıp geliyoruz:queen:
iyiki bir zumo 550 motosiklet GPS i var.
Eyyyy millet Tünaydın :rendeer:
Dün akşam konuşduğumuz gibi pazar gezimiz için çatalandaki yeri aradım ama olumlu cevap alamadım, onun için yeni yer düşündüm eğer sizlerde hemfikirseniz Tarsusdaki kadıncık barajını yaklaşık 4-5 km geçtikten sonra güzel bir yer varmış orda masa sandalye ve mangalda mevcutmuş eğer tamamsa kişi sayısına göre yiyecek ve içeceklerimizi ayarlayalım :silent:
Kıymetli fikirlerinizi bekliyorum :cat:
eveeeeeetttt muzafferle hem fikirim yapılıcak her türlü programada uyarıımmm
:cat:
Burası hayalet siteye dönüşmüş, millet nerde :silent: hiç kimseden ses seda çıkmıyor :silent:
Mustafa abi sende olmasan bende ve bilgisayarımda problem var zannedecektim :cat:
madem öyle gel böyle..benim fikrimde gözne arrdlç tesisleri ne ararsan var orda nedersiniz .ayrıca bu bir fikir bende mustafa abim gibi herşeye varım:queen:
Sucuk olayımı...
YA niye hep biz gözne'ye gidiyoruz,birazda o gelsin.....![]()
evet bende hem fikirim pazar için nere derseniz bana uyar :cat:
Sitenin saati sizin ayarlarınızla ilgili muzaffer bey....
Ayar bölümüne girip saat dilimini türkiyeye alırsanız sorun çözülür...![]()
Kaliningrad,güney afrika'yı seç o zaman düzelir,seniin bilgisayarın bozuk...
Seç bakalım...![]()