[Adana - MT]

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
arkadaşlar, az önce mersine geliş plan yazınızı özelden okudum. kaç gündür evde değil tarsustaydım o yüzden yazamadım. çok üzgünüm..

mersin planınız varsa her zaman hazırım :(
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Eyyyy millet Tünaydın :rendeer:

Dün akşam konuşduğumuz gibi pazar gezimiz için çatalandaki yeri aradım ama olumlu cevap alamadım, onun için yeni yer düşündüm eğer sizlerde hemfikirseniz Tarsusdaki kadıncık barajını yaklaşık 4-5 km geçtikten sonra güzel bir yer varmış orda masa sandalye ve mangalda mevcutmuş eğer tamamsa kişi sayısına göre yiyecek ve içeceklerimizi ayarlayalım :silent:
Kıymetli fikirlerinizi bekliyorum :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2008
Mesajlar
142
Eyyyy millet Tünaydın :rendeer:

Dün akşam konuşduğumuz gibi pazar gezimiz için çatalandaki yeri aradım ama olumlu cevap alamadım, onun için yeni yer düşündüm eğer sizlerde hemfikirseniz Tarsusdaki kadıncık barajını yaklaşık 4-5 km geçtikten sonra güzel bir yer varmış orda masa sandalye ve mangalda mevcutmuş eğer tamamsa kişi sayısına göre yiyecek ve içeceklerimizi ayarlayalım :silent:
Kıymetli fikirlerinizi bekliyorum :cat:

eveeeeeetttt muzafferle hem fikirim yapılıcak her türlü programada uyarıımmm
:cat:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Burası hayalet siteye dönüşmüş, millet nerde :silent: hiç kimseden ses seda çıkmıyor :silent:

Mustafa abi sende olmasan bende ve bilgisayarımda problem var zannedecektim :cat:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
eveeeeeetttt muzafferle hem fikirim yapılıcak her türlü programada uyarıımmm
:cat:

Burası hayalet siteye dönüşmüş, millet nerde :silent: hiç kimseden ses seda çıkmıyor :silent:

Mustafa abi sende olmasan bende ve bilgisayarımda problem var zannedecektim :cat:

madem öyle gel böyle..benim fikrimde gözne arrdlç tesisleri ne ararsan var orda nedersiniz .ayrıca bu bir fikir bende mustafa abim gibi herşeye varım:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
madem öyle gel böyle..benim fikrimde gözne arrdlç tesisleri ne ararsan var orda nedersiniz .ayrıca bu bir fikir bende mustafa abim gibi herşeye varım:queen:

adaşım iyi güzelde biz sucuk düşünmüştük, birde değişiklik olsun diye ben kadıncık barajın orayı yazmıştım :bounce:

Sucuk olayımı...

eveeeet sucuk olayı :queen: :queen: :queen:

YA niye hep biz gözne'ye gidiyoruz,birazda o gelsin.....:p

aynı fikirdeyim :p :p :p

evet bende hem fikirim pazar için nere derseniz bana uyar :cat:

Gürselim seninle heryere gidilir :cat:

sitenin saati yanlış galiba benim mesajımda 22:15 yazıyor ama henüz 20:18 :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Sitenin saati sizin ayarlarınızla ilgili muzaffer bey....

Ayar bölümüne girip saat dilimini türkiyeye alırsanız sorun çözülür...:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Kaliningrad,güney afrika'yı seç o zaman düzelir,seniin bilgisayarın bozuk...

Seç bakalım...:D
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
daha sponsordan bayrağı teslim alamadım bir bakalım gezi olayına ne diyecek büyük ihtimalle katılırız sanırım
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Motorun hızlı ya Muzaffer zamanın hep ilerisine gidiyorsun :mrgreen:

Kafanı yormaaa bende de öyle gösteriyor; zamanla bir işim yok zaten
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst