- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
adaşım sen olduktan sonra ben fizana giderimevet bende hem fikirim pazar için nere derseniz bana uyar :cat:
Sitenin saati sizin ayarlarınızla ilgili muzaffer bey....
Ayar bölümüne girip saat dilimini türkiyeye alırsanız sorun çözülür...![]()
vay:cyclopsan
isom sende teknik bilgidemi vardı:queen:
zafercim şu linke bir bakarmısın
http://www.motosiklet.net/forum/teknik-bilgiler/52712-ybr-125-e-kendi-yaptigim-ruzgarlik.html
Son düzenleme: