[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adaşım ne zaman kaza yaptın hiç haberimiz yok geçmiş olsun, yapacak bişey varsa söyle adaşım elimizden geleni yaparız
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Gölge etmeyin yeter dermişim ortamı gerermişimmm :p ( motosikletten uçan cengiz smileysi ) :cherry:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
cengizimi allah korudu!!!bügün gittik servistede baktık motorun durumu iyi deil..ama geceek bunlarda cengizim üzülme sn
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
eyvallah arkadaşlar sagolun ama üzülüyo insan bee gecen cuma saat 14:00 gibi yaptım kazayı trafik kusuru 8/8 ini de karşı tarafa verdi verilmiş sadakamız varmış ne deyim buna da şükür

çinliydi ve sonuçta bir makina falan ama gene de bir bag kuruluyo arada allah kimseye acısını göstermesin :salut:




not : bu arada trafik te nerede olursanız olun geçiş üstünlügüm var hem kersıdaki de salak degil ya gördü beni cıkmaz yola demeyin herkim olursa olsun hep karşınızdakini salak ve acemi biri olarak düşünün yola cıkmaz demeyin cıkıyorlar abi:pr: ve ne olur böyle durumlarda yavaşlayın tecrübe ile sabittir:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
eşşeklik bende o gece verdim motoru sana:pr:


kankaa kaza kader hayır ve şer allahtandır ne kadar kaçınırsan kaçın olacaksa oluyor aslında yavaştımda ya 50 felandım yaşlı başlı adam kızmayım diyorum ama eş.....eşek nasıl görmedin diyorum gözüme perde indi görmedim yoksa çıkarmıydım hiç diyor bide yaw

dua etsin 57 yaşında ve hatasını kabul ediyor yoksa o kafayla katil olmamak elde degil :pr:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çenkizim geçmiş olsun :salut: sende pek bişey yok sanırım.motorada hayırlısı de ne yapacaksın.umarım fazla masraf çıkmaz, bide o sakat etmesin
tekrar geçmiş olsun.:rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çenkizim geçmiş olsun :salut: sende pek bişey yok sanırım.motorada hayırlısı de ne yapacaksın.umarım fazla masraf çıkmaz, bide o sakat etmesin
tekrar geçmiş olsun.:rendeer:

sigorta karşılayacak masrafı ama genede
250 300 kağıt da benden cıkıyor ıvır zıvır lara:pale:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
senden nie çıkıyor cengizim???
kestirdigin adamın adını bilon mu cengizim:)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
senden nie çıkıyor cengizim???
dandik sigortacılara gider poliçe kestirrisen olacagı bu:)
kestirdigin adamın adını bilon mu cengizim

berkeerrrrr ağzından çıkanı kulağın duysun wallaa bi daha ki maç izlemeye gittiğimizde seni topuklarından vururrum o kalabalıkta kim vurduya gidersin
paralarım seni haaaa dandik sensin pis mikrop ::rantinp: ::rantinp:
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
berkeerrrrr ağzından çıkanı kulağın duysun wallaa bi daha ki maç izlemeye gittiğimizde seni topuklarından vururrum o kalabalıkta kim vurduya gidersin
paralarım seni haaaa dandik sensin pis mikrop ::rantinp: ::rantinp:
ohaaaaa dandik kelimesini yazdıgımı yeni farkettinm ya ordan da düzeltiyorum
:cat:
o aslında tamamiyle şişman bakkal isoya yönelikti ama nyse:):queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst