- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
arkadaşlar gruba benide alırmısınız ,motorumun sepetliğide var ama
aramıza hoş geldin :cat:
maç varmış Türkiye-Almanya,kıvıranları görelim
gelecektim ama artıkın bir motorum yok
Son düzenleme:
arkadaşlar gruba benide alırmısınız ,motorumun sepetliğide var ama
maç varmış Türkiye-Almanya,kıvıranları görelim
gelecektim ama artıkın bir motorum yokale:
aramıza hoş geldin :cat:
gelecektim ama artıkın bir motorum yokale:
:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan Neden.? Ne oldu ki motoruna.
kaza yaptı yasııkkkkale:
aramıza hoş geldin :cat:
gelecektim ama artıkın bir motorum yokale:
Kaza mı geçmiş olsun. Bugun buraya yazabildigine göre anladıgım kadariyle kendisinde bişi yok. :silent::silent:
Tekrar geçmiş olsunn...
eşşeklik bende o gece verdim motoru sanar:
çenkizim geçmiş olsun :salut: sende pek bişey yok sanırım.motorada hayırlısı de ne yapacaksın.umarım fazla masraf çıkmaz, bide o sakat etmesin
tekrar geçmiş olsun.:rendeer:
senden nie çıkıyor cengizim???
dandik sigortacılara gider poliçe kestirrisen olacagı bu
kestirdigin adamın adını bilon mu cengizim
ohaaaaa dandik kelimesini yazdıgımı yeni farkettinm ya ordan da düzeltiyorumberkeerrrrr ağzından çıkanı kulağın duysun wallaa bi daha ki maç izlemeye gittiğimizde seni topuklarından vururrum o kalabalıkta kim vurduya gidersin
paralarım seni haaaa dandik sensin pis mikrop ::rantinp: ::rantinp: