[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Dün akşam menderese buluşma gerçekleşti ve bence çok güzeldi, katılmayan arkdaşlara sesleniyorum. Lütfen bu geleneğimizi (Çarşamba günleri) sürdürelim ve imkan dahilinde katılalım.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Dün akşam menderese buluşma gerçekleşti ve bence çok güzeldi, katılmayan arkdaşlara sesleniyorum. Lütfen bu geleneğimizi (Çarşamba günleri) sürdürelim ve imkan dahilinde katılalım.:queen: :queen: :queen:

gacaman gocaman alkış smilileysi :queen:
düşüncelerimiz ortak :cat: :rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi amacım kalp kırmak yada birilerine laf sokmak değil,sadece tepkimi gösteriyorumm,yoksa ne o beni tanır nede ben onu ,ama bıraktım zatenn tartışmayıı
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Dün akşam menderese buluşma gerçekleşti ve bence çok güzeldi, katılmayan arkdaşlara sesleniyorum. Lütfen bu geleneğimizi (Çarşamba günleri) sürdürelim ve imkan dahilinde katılalım.:queen: :queen: :queen:


waaayy dün akşam buluşma hıı...imkankanlar dahilinde hııı öyle olsun bakalım bende birdahaki buluşmaya helikopterlen gelecem ozaman:)
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
waaayy dün akşam buluşma hıı...imkankanlar dahilinde hııı öyle olsun bakalım bende birdahaki buluşmaya helikopterlen gelecem ozaman:)

istersen o kadar abartma :p

helikopter buluşması perşembe günleri sevgi adasında :mrgreen:

hadi bakalım bide helikopter nen kaza yap ,bi o eksiktii

sen dostmusun, düşmanmısın :silent: yaw cengiz böyle dostun varken düşmanını hiiiiiiiiiiiç uzakta arama :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Muzaffere katılıyorum çarşambaları geleneksel hale gelsin,mümkünse oltacılar oltayla gelmesinler parmak arası terlik giysinler,kaza yapmaya meyilli zatlar SSK karnelerini yanında getirsinler,dip not çay içmek isteyen çay bardağı getirsin artık plastik bardak kullanmıyacağım kanser ediyormuş öyle dediler,isteyen efes fıçı getirebilir 5 lt lik bardak gerekmez ben serum seti ayarlarım damardan alırız,polis üfletse bile bişey çıkmaz
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Muzaffere katılıyorum çarşambaları geleneksel hale gelsin,mümkünse oltacılar oltayla gelmesinler parmak arası terlik giysinler,kaza yapmaya meyilli zatlar SSK karnelerini yanında getirsinler,dip not çay içmek isteyen çay bardağı getirsin artık plastik bardak kullanmıyacağım kanser ediyormuş öyle dediler,isteyen efes fıçı getirebilir 5 lt lik bardak gerekmez ben serum seti ayarlarım damardan alırız,polis üfletse bile bişey çıkmaz

tamam cengizim abim, sende haklısın :cat: boş oltayla deyil balıklarla gel diyorsun yani :mrgreen: bu arada içinemi doğdu nooldu parmak arası terlik sezonumu açtım :p bir dahaki toplantımıza oltalarım, kepçem, dizüstü şortum, hasır meksika şapkam, veeeee parmak arası terliğimle aranızdayım.kısmetliyseniz balıklarda olta ucunda olabir :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
marmok kafilesinden selamlar ben tatili birazdaha uzatma kararı aldım gelince görüşürüz selamlar bici geleneğimiz devam etmeli katılıyorum muzaffer abiye
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar merhaba.bu akşam 8 de evdeydim.sağ salim gittik geldik.gezi yazılarına başlık açtım ama internet çok yavaş resimleri yükleyemiyorum.zaten bendeki resimler çok değil.esas resimler diğer arkadaşlarda.yarın devam edeceğim yüklemeye.çarşamba günü biciyi nerede yiyeceğiz.hepinizi sevgiyle kucaklarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst