- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
Dün akşam menderese buluşma gerçekleşti ve bence çok güzeldi, katılmayan arkdaşlara sesleniyorum. Lütfen bu geleneğimizi (Çarşamba günleri) sürdürelim ve imkan dahilinde katılalım.:queen: :queen: :queen:
Dün akşam menderese buluşma gerçekleşti ve bence çok güzeldi, katılmayan arkdaşlara sesleniyorum. Lütfen bu geleneğimizi (Çarşamba günleri) sürdürelim ve imkan dahilinde katılalım.:queen: :queen: :queen:
sen neden gelmedin gürsel abi![]()
Dün akşam menderese buluşma gerçekleşti ve bence çok güzeldi, katılmayan arkdaşlara sesleniyorum. Lütfen bu geleneğimizi (Çarşamba günleri) sürdürelim ve imkan dahilinde katılalım.:queen: :queen: :queen:
hadi bakalım bide helikopter nen kaza yap ,bi o eksiktii
waaayy dün akşam buluşma hıı...imkankanlar dahilinde hııı öyle olsun bakalım bende birdahaki buluşmaya helikopterlen gelecem ozaman![]()
hadi bakalım bide helikopter nen kaza yap ,bi o eksiktii
gülmekten ölecem sebebim sen olacan haberin olsunn![]()
Muzaffere katılıyorum çarşambaları geleneksel hale gelsin,mümkünse oltacılar oltayla gelmesinler parmak arası terlik giysinler,kaza yapmaya meyilli zatlar SSK karnelerini yanında getirsinler,dip not çay içmek isteyen çay bardağı getirsin artık plastik bardak kullanmıyacağım kanser ediyormuş öyle dediler,isteyen efes fıçı getirebilir 5 lt lik bardak gerekmez ben serum seti ayarlarım damardan alırız,polis üfletse bile bişey çıkmaz