- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
aynı yerde yiyeceğiz bizde seni sevgiyle kucaklıyoruz abicimm:cherry:
ABİ CÜMLETEN HOŞGELDİNİZ :rendeer: sizi seviyorum :rendeer: :rendeer: :rendeer:arkadaşlar merhaba.bu akşam 8 de evdeydim.sağ salim gittik geldik.gezi yazılarına başlık açtım ama internet çok yavaş resimleri yükleyemiyorum.zaten bendeki resimler çok değil.esas resimler diğer arkadaşlarda.yarın devam edeceğim yüklemeye.çarşamba günü biciyi nerede yiyeceğiz.hepinizi sevgiyle kucaklarım.
Isocum Aynı Yer Derken,hani Ilk Başlarda Yediğimiz Bir Yer Vardı.adanın çıkışında,sağdaki Ilk Bicimi?
Isocum Aynı Yer Derken,hani Ilk Başlarda Yediğimiz Bir Yer Vardı.adanın çıkışında,sağdaki Ilk Bicimi?
@YERİN KULAĞI : iso yavrum o kadar çarşamba bici toplantıları yaptık gelmedin, adamlar marmoka gittiği hafta geldin.hala hatırlıyorum sözlerinisenin bulduğun yer abi,bu hafta bende vardım toplantıda...
@YERİN KULAĞI : iso yavrum o kadar çarşamba bici toplantıları yaptık gelmedin, adamlar marmoka gittiği hafta geldin.hala hatırlıyorum sözlerini
@iso : ya gürsel abi iyiki gittiler hiç olmazsa rahat oturuyoruz geniş geniş, onlar oldumu ortalığı kaynatıyorlar iki laf edemiyoruz, abi hep biyerlere gönderelim bunları:cherry:
@gürsel : la yavrum o nasıl kelime öyle bak hem aramızda ajan olabilir, yarın bigün duyarlarsa ne diyecen
@iso : yok abi ya ne ajanı hem bi senle konuşuyoruz kimse duymuyorki
@gürsel : ya yok isom benden laf çıkmazdahani bi laf var, yerin kulağı var derler ya:cherry:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :cherry: :cherry: :cherry: :bounce:
hıı :cyclopsan ee şey gak gukAbi sen ogün toplantıya gelmediysen,bu muhabbet nerde geçti söylermisinyoksa benmi söyleyeyim ilk toplantıda :cherry:
Marmokcular hoşgeldiniz :cat: :rendeer: :rendeer:
özledik sizi yaw.......
hıı :cyclopsan ee şey gak guksilah geri depti smileyi
bizde seni özledik yaw.........nerelerdesin![]()