[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Isocum Aynı Yer Derken,hani Ilk Başlarda Yediğimiz Bir Yer Vardı.adanın çıkışında,sağdaki Ilk Bicimi?
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar merhaba.bu akşam 8 de evdeydim.sağ salim gittik geldik.gezi yazılarına başlık açtım ama internet çok yavaş resimleri yükleyemiyorum.zaten bendeki resimler çok değil.esas resimler diğer arkadaşlarda.yarın devam edeceğim yüklemeye.çarşamba günü biciyi nerede yiyeceğiz.hepinizi sevgiyle kucaklarım.
ABİ CÜMLETEN HOŞGELDİNİZ :rendeer: sizi seviyorum :rendeer: :rendeer: :rendeer:
vallahi özledik
Isocum Aynı Yer Derken,hani Ilk Başlarda Yediğimiz Bir Yer Vardı.adanın çıkışında,sağdaki Ilk Bicimi?

abi ora deyil senin bulduğun yerde, sen benim fikri egale ettin:queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
senin bulduğun yer abi,bu hafta bende vardım toplantıda...
@YERİN KULAĞI : iso yavrum o kadar çarşamba bici toplantıları yaptık gelmedin, adamlar marmoka gittiği hafta geldin.hala hatırlıyorum sözlerini
@iso : ya gürsel abi iyiki gittiler hiç olmazsa rahat oturuyoruz geniş geniş, onlar oldumu ortalığı kaynatıyorlar iki laf edemiyoruz, abi hep biyerlere gönderelim bunları:cherry:
@gürsel : la yavrum o nasıl kelime öyle bak hem aramızda ajan olabilir, yarın bigün duyarlarsa ne diyecen:p
@iso : yok abi ya ne ajanı hem bi senle konuşuyoruz kimse duymuyorki
@gürsel : ya yok isom benden laf çıkmazda :p hani bi laf var, yerin kulağı var derler ya:cherry:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :cherry: :cherry: :cherry: :bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
cengizim zion'um;kardeş çok geçmiş olsun.şimdi okudum.malum bir haftadır siteden uzağım.

beyler,bayanlar;çarşamba günü buluşuyoruz.hepinizi özledim yavvv.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
@YERİN KULAĞI : iso yavrum o kadar çarşamba bici toplantıları yaptık gelmedin, adamlar marmoka gittiği hafta geldin.hala hatırlıyorum sözlerini
@iso : ya gürsel abi iyiki gittiler hiç olmazsa rahat oturuyoruz geniş geniş, onlar oldumu ortalığı kaynatıyorlar iki laf edemiyoruz, abi hep biyerlere gönderelim bunları:cherry:
@gürsel : la yavrum o nasıl kelime öyle bak hem aramızda ajan olabilir, yarın bigün duyarlarsa ne diyecen:p
@iso : yok abi ya ne ajanı hem bi senle konuşuyoruz kimse duymuyorki
@gürsel : ya yok isom benden laf çıkmazda :p hani bi laf var, yerin kulağı var derler ya:cherry:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :cherry: :cherry: :cherry: :bounce:


Abi sen ogün toplantıya gelmediysen,bu muhabbet nerde geçti söylermisin :pyoksa benmi söyleyeyim ilk toplantıda :cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
millet sonunda başararak gezi yazılarına başlık açtım ve resimleri yükledim.bilginize...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
eveeet birtek sen online sın.artık diğerleride geziden gelince okurlar.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ne tesadüf bizde adanadann:p

muhtarımızı temsilen soruları soruyorum,

İsminiz?
Cisminiz?
YAşınız?
Motor modeliniz?
mesleğiniz?
Kan gurbunuz?
Asıl memleketiniz?
Baba Adı ?

Siz şimdilik bunlara cvp verin ,ben aklıma geldikçe sorarım :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst