Adana MT'ye selamlar.
Adım Cemal ;
Bilinen ismimle "Kabil"
Görev değişikliği nedeni ile İstanbul MT'den yeni transfer olarak yakında aranıza katılacağım. Adana 'yı tanımıyorum ama Seyhan'da çalışacağım için oraya yakın bir yerde ev bulmam lazım , yardımcı olacak biri varsa çok sevinirim. Tabii gelince bana tur rehberliği de yaparsınız artık. Yeni başlayanlar için Adana =)
Bunun dışında toplantılara , gezilere , buluşmalara +1 yazın şimdiden.
Hasta değilsem , motorum arızalı değilse tüm organizasyonlara damlarım haberiniz ola.,
15 Temmuz'dan itibaren sizinleyim.
Saygılar , sevgiler ve buna benzer bilimum şeyler...
geldiğin zaman ara fazlasıyla yardım göreceğine emin ol hocam.gürsel 5395194193Adana MT'ye selamlar.
Adım Cemal ;
Bilinen ismimle "Kabil"
Görev değişikliği nedeni ile İstanbul MT'den yeni transfer olarak yakında aranıza katılacağım. Adana 'yı tanımıyorum ama Seyhan'da çalışacağım için oraya yakın bir yerde ev bulmam lazım , yardımcı olacak biri varsa çok sevinirim. Tabii gelince bana tur rehberliği de yaparsınız artık. Yeni başlayanlar için Adana =)
Bunun dışında toplantılara , gezilere , buluşmalara +1 yazın şimdiden.
Hasta değilsem , motorum arızalı değilse tüm organizasyonlara damlarım haberiniz ola.,
15 Temmuz'dan itibaren sizinleyim.
Saygılar , sevgiler ve buna benzer bilimum şeyler...
ne yapalım vascom biz gelmiyoruz napcez şimdi a-haAdanaa Mt =) duy sesimiSalı günü marmoktayım orda görüşüp tanışmak ümidi ilee :rendeer:
Özelden görüşelim
hayırdır isoözelden görüşeceksen özelden yaz
![]()
kim alıntı yapacak diye merak ediyodummm:cherry::rendeer:
arkadaşlar hepinize günaydın.şu anda sabah bizimkiler uyuyor hala.sizlere ÖLÜ DENİZ sabahından yazıyorum.birinci gün 630 km.yolculuk yaparak akşam saat 22 de KEMER'e geldik.geceyi orada geçirdik.sabah biraz havuz keyfi ve kemer turunun ardından,yola koyulduk.önce KEKOVA batık şehrine geldik.tekne ile adaya gidip orada öğle yemeği yedik.oradan KAŞ,KALKAN,FETHİYE ve akşam 21 de 415 km.yolculukla ÖLÜ DENİZE geldik.bugün sabah yine havuz keyfinin ardından MARMARİS'e ve kamp alanı DATÇA gideceğiz.yolculuk çok iyi geçiyor.sadece akşama doğru herkesin poposu ağrıyor.herhangi bir aksilik yok çok şükür.çok iyi gidiyor.resimler o kadar çok ki ancak gelince yüklenecek.hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.
çarşamba biciye devam mı ekip
::blusssh: ::blusssh: ::blusssh: haydirilili lili lili yar haydirilili lilililiii yarrrrr :ulp:: :
ulp:: :
ulp::
dilililililililililililililililililililililili:cherry: ( çorum smileysi )![]()
hoşgeldin canım ( kamber ve düğün smileysi )![]()
arkadaşlar hepinize günaydın.şu anda sabah bizimkiler uyuyor hala.sizlere ÖLÜ DENİZ sabahından yazıyorum.birinci gün 630 km.yolculuk yaparak akşam saat 22 de KEMER'e geldik.geceyi orada geçirdik.sabah biraz havuz keyfi ve kemer turunun ardından,yola koyulduk.önce KEKOVA batık şehrine geldik.tekne ile adaya gidip orada öğle yemeği yedik.oradan KAŞ,KALKAN,FETHİYE ve akşam 21 de 415 km.yolculukla ÖLÜ DENİZE geldik.bugün sabah yine havuz keyfinin ardından MARMARİS'e ve kamp alanı DATÇA gideceğiz.yolculuk çok iyi geçiyor.sadece akşama doğru herkesin poposu ağrıyor.herhangi bir aksilik yok çok şükür.çok iyi gidiyor.resimler o kadar çok ki ancak gelince yüklenecek.hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.
arkadaşlar hepinize günaydın.şu anda sabah bizimkiler uyuyor hala.sizlere ÖLÜ DENİZ sabahından yazıyorum.birinci gün 630 km.yolculuk yaparak akşam saat 22 de KEMER'e geldik.geceyi orada geçirdik.sabah biraz havuz keyfi ve kemer turunun ardından,yola koyulduk.önce KEKOVA batık şehrine geldik.tekne ile adaya gidip orada öğle yemeği yedik.oradan KAŞ,KALKAN,FETHİYE ve akşam 21 de 415 km.yolculukla ÖLÜ DENİZE geldik.bugün sabah yine havuz keyfinin ardından MARMARİS'e ve kamp alanı DATÇA gideceğiz.yolculuk çok iyi geçiyor.sadece akşama doğru herkesin poposu ağrıyor.herhangi bir aksilik yok çok şükür.çok iyi gidiyor.resimler o kadar çok ki ancak gelince yüklenecek.hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.
çarşamba biciye devam mı ekip
arkadaşlar gruba benide alırmısınız ,motorumun sepetliğide var ama
cengizim abim ben kesin söz veremeyeceğim, büyük ihtimaldirki 07:00 dan 23:00 a kadar çalılşacağımçarşamba biciye devam mı ekip
demek yaşıyorsun tirililililiiiiiiii::blusssh: ::blusssh: ::blusssh: haydirilili lili lili yar haydirilili lilililiii yarrrrr :ulp:: :
ulp:: :
ulp::
düğün vardıda oynamadıkmı similileysi :queen:hoşgeldin canım ( kamber ve düğün smileysi )![]()
arkadaşlar gruba benide alırmısınız ,motorumun sepetliğide var ama