[Adana - MT]

Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Tüm MARMOK yolcusu arkadaşlara kazasız belasız hayırlı yolculuklar.Bol Bol fotograf çekin siteye koyunda bizlerde gitmiş kadar olalım...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Adanaa Mt =) duy sesimi :) Salı günü marmoktayım orda görüşüp tanışmak ümidi ilee :rendeer:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Adana MT'ye selamlar.
Adım Cemal ;
Bilinen ismimle "Kabil"
Görev değişikliği nedeni ile İstanbul MT'den yeni transfer olarak yakında aranıza katılacağım. Adana 'yı tanımıyorum ama Seyhan'da çalışacağım için oraya yakın bir yerde ev bulmam lazım , yardımcı olacak biri varsa çok sevinirim. Tabii gelince bana tur rehberliği de yaparsınız artık. Yeni başlayanlar için Adana =)

Bunun dışında toplantılara , gezilere , buluşmalara +1 yazın şimdiden.
Hasta değilsem , motorum arızalı değilse tüm organizasyonlara damlarım haberiniz ola.,
15 Temmuz'dan itibaren sizinleyim.

Saygılar , sevgiler ve buna benzer bilimum şeyler...

Özelden görüşelim
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Adana MT'ye selamlar.
Adım Cemal ;
Bilinen ismimle "Kabil"
Görev değişikliği nedeni ile İstanbul MT'den yeni transfer olarak yakında aranıza katılacağım. Adana 'yı tanımıyorum ama Seyhan'da çalışacağım için oraya yakın bir yerde ev bulmam lazım , yardımcı olacak biri varsa çok sevinirim. Tabii gelince bana tur rehberliği de yaparsınız artık. Yeni başlayanlar için Adana =)

Bunun dışında toplantılara , gezilere , buluşmalara +1 yazın şimdiden.
Hasta değilsem , motorum arızalı değilse tüm organizasyonlara damlarım haberiniz ola.,
15 Temmuz'dan itibaren sizinleyim.

Saygılar , sevgiler ve buna benzer bilimum şeyler...
geldiğin zaman ara fazlasıyla yardım göreceğine emin ol hocam.gürsel 5395194193
Adanaa Mt =) duy sesimi :) Salı günü marmoktayım orda görüşüp tanışmak ümidi ilee :rendeer:
ne yapalım vascom biz gelmiyoruz napcez şimdi a-ha
Özelden görüşelim

hayırdır iso :) özelden görüşeceksen özelden yaz :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çarşamba biciye devam mı ekip
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar hepinize günaydın.şu anda sabah bizimkiler uyuyor hala.sizlere ÖLÜ DENİZ sabahından yazıyorum.birinci gün 630 km.yolculuk yaparak akşam saat 22 de KEMER'e geldik.geceyi orada geçirdik.sabah biraz havuz keyfi ve kemer turunun ardından,yola koyulduk.önce KEKOVA batık şehrine geldik.tekne ile adaya gidip orada öğle yemeği yedik.oradan KAŞ,KALKAN,FETHİYE ve akşam 21 de 415 km.yolculukla ÖLÜ DENİZE geldik.bugün sabah yine havuz keyfinin ardından MARMARİS'e ve kamp alanı DATÇA gideceğiz.yolculuk çok iyi geçiyor.sadece akşama doğru herkesin poposu ağrıyor.herhangi bir aksilik yok çok şükür.çok iyi gidiyor.resimler o kadar çok ki ancak gelince yüklenecek.hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar hepinize günaydın.şu anda sabah bizimkiler uyuyor hala.sizlere ÖLÜ DENİZ sabahından yazıyorum.birinci gün 630 km.yolculuk yaparak akşam saat 22 de KEMER'e geldik.geceyi orada geçirdik.sabah biraz havuz keyfi ve kemer turunun ardından,yola koyulduk.önce KEKOVA batık şehrine geldik.tekne ile adaya gidip orada öğle yemeği yedik.oradan KAŞ,KALKAN,FETHİYE ve akşam 21 de 415 km.yolculukla ÖLÜ DENİZE geldik.bugün sabah yine havuz keyfinin ardından MARMARİS'e ve kamp alanı DATÇA gideceğiz.yolculuk çok iyi geçiyor.sadece akşama doğru herkesin poposu ağrıyor.herhangi bir aksilik yok çok şükür.çok iyi gidiyor.resimler o kadar çok ki ancak gelince yüklenecek.hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.

resimleri merakla bekliyoruz :queen: :queen: :queen:

çarşamba biciye devam mı ekip

adaşım ve ben katılırız. Nerde :silent: aynı yerdemi :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
::blusssh: ::blusssh: ::blusssh: haydirilili lili lili yar haydirilili lilililiii yarrrrr ::pulp:: ::pulp:: ::pulp::
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
ferda şu resminizi yollayında bana bi photoshop ta isonun üstünü deiştirim dün gittim aynı t-shirt :p
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar hepinize günaydın.şu anda sabah bizimkiler uyuyor hala.sizlere ÖLÜ DENİZ sabahından yazıyorum.birinci gün 630 km.yolculuk yaparak akşam saat 22 de KEMER'e geldik.geceyi orada geçirdik.sabah biraz havuz keyfi ve kemer turunun ardından,yola koyulduk.önce KEKOVA batık şehrine geldik.tekne ile adaya gidip orada öğle yemeği yedik.oradan KAŞ,KALKAN,FETHİYE ve akşam 21 de 415 km.yolculukla ÖLÜ DENİZE geldik.bugün sabah yine havuz keyfinin ardından MARMARİS'e ve kamp alanı DATÇA gideceğiz.yolculuk çok iyi geçiyor.sadece akşama doğru herkesin poposu ağrıyor.herhangi bir aksilik yok çok şükür.çok iyi gidiyor.resimler o kadar çok ki ancak gelince yüklenecek.hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.

waaaayyy abim yakışır havuz mavuz baya da aşmışsınız olayı haa:p
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
arkadaşlar hepinize günaydın.şu anda sabah bizimkiler uyuyor hala.sizlere ÖLÜ DENİZ sabahından yazıyorum.birinci gün 630 km.yolculuk yaparak akşam saat 22 de KEMER'e geldik.geceyi orada geçirdik.sabah biraz havuz keyfi ve kemer turunun ardından,yola koyulduk.önce KEKOVA batık şehrine geldik.tekne ile adaya gidip orada öğle yemeği yedik.oradan KAŞ,KALKAN,FETHİYE ve akşam 21 de 415 km.yolculukla ÖLÜ DENİZE geldik.bugün sabah yine havuz keyfinin ardından MARMARİS'e ve kamp alanı DATÇA gideceğiz.yolculuk çok iyi geçiyor.sadece akşama doğru herkesin poposu ağrıyor.herhangi bir aksilik yok çok şükür.çok iyi gidiyor.resimler o kadar çok ki ancak gelince yüklenecek.hepinizi sevgi ile kucaklıyorum.

Bora abi, size ve yanınızda bukunan arkadaşlara selamlar. Allah kazasız belasız bir yolculuk nasip etsin..

çarşamba biciye devam mı ekip

Ben varım.

arkadaşlar gruba benide alırmısınız ,motorumun sepetliğide var ama

Hoşgeldin sefalar getirdin.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
çarşamba biciye devam mı ekip
cengizim abim ben kesin söz veremeyeceğim, büyük ihtimaldirki 07:00 dan 23:00 a kadar çalılşacağım
::blusssh: ::blusssh: ::blusssh: haydirilili lili lili yar haydirilili lilililiii yarrrrr ::pulp:: ::pulp:: ::pulp::
demek yaşıyorsun tirililililiiiiiiii :p
hoşgeldin canım ( kamber ve düğün smileysi ):p
düğün vardıda oynamadıkmı similileysi :queen:
arkadaşlar gruba benide alırmısınız ,motorumun sepetliğide var ama

iyi olur yolda kalan oldumu sepetliğe atarız motoru :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst