- Katılım
- 21 Haz 2007
- Mesajlar
- 2,032
yani biz başını ağrıtıyoruz eylemi:mrgreen:
abi olurmu öyle şey yaw duymamış olayım haaaaaa:cyclopsan
benim dönüşüm muhdeşem olur da daha havalara ayak uydyramadım hepsi bu bir açılıym pir acılırım sona ben sizin başınızı agrıtırım