[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi olurmu öyle şey yaw duymamış olayım haaaaaa:cyclopsan

benim dönüşüm muhdeşem olur da daha havalara ayak uydyramadım hepsi bu bir açılıym pir acılırım sona ben sizin başınızı agrıtırım:p

sende aynı dizel motor gibisin geç ısınıyon :queen: :queen: :queen:
ne zaman ısınacan :silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar bildiğiniz gibi bu cumartesi akşamı saat 8'de,pink organizasyonun düğün salonunda (mimar sinan'da)hasan ve sezen arkadaşlarımızın düğünü var.gelmek isteyenlere duyurulur.bilgilerinize sunarım.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar bildiğiniz gibi bu cumartesi akşamı saat 8'de,pink organizasyonun düğün salonunda (mimar sinan'da)hasan ve sezen arkadaşlarımızın düğünü var.gelmek isteyenlere duyurulur.bilgilerinize sunarım.

abi sen in davetin kabul olur mu yaw
dügün sahibi davet edecek bana ne yaw:p

ALLAH BİR YASTIKDA KOCATSIN:rendeer::rendeer:

gelmeye çalışabiliriz isoynan :p

sende aynı dizel motor gibisin geç ısınıyon :queen: :queen: :queen:
ne zaman ısınacan :silent:


abi dizel motor iyidir yakıtı ucuz çekişi kuvetlii ozaman sen bana iltifat ettin
:p:silent::pgaliba sanırsam inşallah:p

yaw ben hiç sogumadım ki ısınayım ama bu aralar tadım yok havalardan galibaa yoksam ohooooo ooooo bende gırgır tonla:p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
sende aynı dizel motor gibisin geç ısınıyon :queen: :queen: :queen:
ne zaman ısınacan :silent:

abi dizel motor iyidir yakıtı ucuz çekişi kuvetlii ozaman sen bana iltifat ettin
:p:silent::pgaliba sanırsam inşallah:p
aslında hep motor olmak istemişimdir... teşekkürler bu isteğimi sözlede olsa belirttiğin için :joker: ::pembe::

noluooo yhaa orda ne motoru kim motor ??? :silent: :silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hadi bakalım arkadaşlar,gezi ile ilgili önerileri bekliyorum.bu hafta nerelere gidelim?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
arkadaşlar bildiğiniz gibi bu cumartesi akşamı saat 8'de,pink organizasyonun düğün salonunda (mimar sinan'da)hasan ve sezen arkadaşlarımızın düğünü var.gelmek isteyenlere duyurulur.bilgilerinize sunarım.

gerçekten.düğün sahibinin 2 satır yazması gerekmez mi ?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar olay yaratmayın yavv.biliyorsunuz düğün arefesinde işler çok yoğun olur.belki vakti yok,belkide aklına gelmedi.bende yardımcı olmak adına davet yazdım yani ne var bunda.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Gidipte kapıda kalmayalım diye yazıyordur arkadaşlar.

Bizi davet etti de başkalarını bilmem :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
nan olm mali fotoları silmemişim pc den hala duruyorlar :p

birde kanalda yüzen cocukları çekemedik ama akşam isoynan pisiklet le gezi yaptık görmen lazımdı hataa fotolar var konu acar az sona 70 yapıyor isonun piiisikleti koldan cekmeli biliyorum tehlikeli ama tehlike isonun göbek adıymış :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar makineyi yalnız bırakmayalım en mutlu gününde herkesi tek tek arayıp davet ediyor daha ne yapsın uleeeeyn dellendirmeyin beni,aslında hasanla kontak kurup salona girmeden motorize ekip eşliğinde kortejle girse süper olur kanımca yapalımmı bir etkinlik akşam akşam
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
arkadaşlar olay yaratmayın yavv.biliyorsunuz düğün arefesinde işler çok yoğun olur.belki vakti yok,belkide aklına gelmedi.bende yardımcı olmak adına davet yazdım yani ne var bunda.
Olay yok.Sadece usulü böyledir.Bir arkadaş hepiniz davetlisiniz die bir topic açmış.Hani ben ne bilim Makine nin beni sevip sevmediğnini? Belki beni çağırmayacak yada.. ?
yani yazmazsa gidmeyecenmi birader adamın işi başından aşkındır şimdi

Normalde gitmicektim ama sen gelirsen gelirim.Mevzu bahis Hayabusa yani:p

nan olm mali fotoları silmemişim pc den hala duruyorlar :p

birde kanalda yüzen cocukları çekemedik ama akşam isoynan pisiklet le gezi yaptık görmen lazımdı hataa fotolar var konu acar az sona 70 yapıyor isonun piiisikleti koldan cekmeli biliyorum tehlikeli ama tehlike isonun göbek adıymış :p

o fotoyu mail atarmısın bana :p
Kanal resimlerini tamamlayalım,açıcam topic:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar az sonra bu haftaki gezi topiği geliyor.şimdiden yemeyi azaltın balıklara yer olsun:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
kadirliden arkadaşlar la konuyu paylaşır gerekli bilgileri alırım


biz yusufla birlikte erzurumdayız.haftasonu kadirlide ollamayacagız.murat abi ve ahmet abiden birisi sizlere yardımcı olabilir.. yolu onlar daha iyi biliyorlar. biz iki hafta önce kadirli mt olarak gitmiştik oraya güzel biyer.erzurumdan selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst