- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
abi sende nasil motorcusunr:
r:
r:
viraja yatamiosun :farao:
yaqmurda binemiosun (binene laf soluosun) :farao:
sen en iyisimi sat bu motoru sana qore deil...
(mercedesin bi traktoru duruo orda kosede yesil onu al) :queen: :queen:
Saygilar ve Sevgiler Muzaffer abicim :rendeer:
bence sen arabayı sat motor al sonra görüşelim :cat: arabayla bende yağmurda geziyor :queen: ve hatta viraja yatıyom :queen: :queen: :queen: üstelik o gördüğün mercedes traktör satlık değil
