[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi sende nasil motorcusun:pr: :pr: :pr:

viraja yatamiosun :farao:

yaqmurda binemiosun (binene laf soluosun :p ) :farao:

sen en iyisimi sat bu motoru sana qore deil...
(mercedesin bi traktoru duruo orda kosede yesil onu al) :queen: :queen:

Saygilar ve Sevgiler Muzaffer abicim :rendeer:

bence sen arabayı sat motor al sonra görüşelim :cat: arabayla bende yağmurda geziyor :queen: ve hatta viraja yatıyom :queen: :queen: :queen: üstelik o gördüğün mercedes traktör satlık değil :p :p :p hadi öptüm seni güzel kardeşim :rendeer:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bence sen arabayı sat motor al sonra görüşelim :cat: arabayla bende yağmurda geziyor :queen: ve hatta viraja yatıyom :queen: :queen: :queen: üstelik o gördüğün mercedes traktör satlık değil :p :p :p hadi öptüm seni güzel kardeşim :rendeer:

muzaffer abi sen kutu kutu pense oynarken ben motor ustunde geziodum :p

ne isim olur bu saatten sonra iki teker seytan icadi :mrgreen:

saygilar sevgiler :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
muzaffer abi sen kutu kutu pense oynarken ben motor ustunde geziodum :p

ne isim olur bu saatten sonra iki teker seytan icadi :mrgreen:

saygilar sevgiler :rendeer:

:queen::queen::queen:.................................

demirgursel, zion1
cengizim beyle uzaktan uzağa ne gözetliyorsun :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar hepinize merhaba.iyi haftalar dileklerimle.bu pazar (25-5-2008) gezi planımız nereye olsun.fikirlerinizi alalım.görmediğimiz bir yer olabilir,(yolu düzgün olmak şartıyla),kadıncık barajında sucuk olabilir,eveeeet gelsin fikirler bakalım.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
Bora abicim,önerin gayet güzel.Düşüncelerinize ayak uydururuz. yanlız pazara kadar ön koruma demirlerimi takarsam. gelirim inşallah... şu aralar tasarım ve montaj yapıyorum... teklifler gelsin bakalım :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar hepinize merhaba.iyi haftalar dileklerimle.bu pazar (25-5-2008) gezi planımız nereye olsun.fikirlerinizi alalım.görmediğimiz bir yer olabilir,(yolu düzgün olmak şartıyla),kadıncık barajında sucuk olabilir,eveeeet gelsin fikirler bakalım.

bend yetince yer söyledim birde sizi dinleyim bakalım :queen: :queen:
yinede derimki kahvaltıya narlıkuyu :cat: :cat: :cat: siz ne dersiniz :silent:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
geçen hafta kadirlideydim arkadaşlar kadirliye davet ettiler berke barajına gidelim dediler bence görmek lazım daha önce gidilmedi sanırım krosçu arkadaşlarada uyar sanırım keyifli gezi olur kanaatindeyim selamlar
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
herhalde eynere benden başka gitmeyen kalmadı.bide benle görseniz diyorum :).bu arada recebimin sesi hiç çıkmıyor hasta deyildir umarım :silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
herhalde eynere benden başka gitmeyen kalmadı.bide benle görseniz diyorum :).bu arada recebimin sesi hiç çıkmıyor hasta deyildir umarım :silent:

herhalde recep daha motorlanamadı.ondandır.tabiki de senide götürürüz gürselim.canım benim.

geçen hafta kadirlideydim arkadaşlar kadirliye davet ettiler berke barajına gidelim dediler bence görmek lazım daha önce gidilmedi sanırım krosçu arkadaşlarada uyar sanırım keyifli gezi olur kanaatindeyim selamlar

berke barajının yolu nasıl acaba,kaç km.,nereden ve nasıl gidiliyor.bilen varsa yazsın millet.

bend yetince yer söyledim birde sizi dinleyim bakalım :queen: :queen:
yinede derimki kahvaltıya narlıkuyu :cat: :cat: :cat: siz ne dersiniz :silent:

olabilir muzafferciğim.(diğer)gürsel ve kardeşide orayı önerdiler.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
arkadaşlar çok cazip bir olursa gelirim ama onun dışında hala popom ağrıyo. dün antlayadan geldim. 1400 km yapmışım ama müthiş keyifliydi. Her motorcunun yapması gereken bir rota bence. alın size bir kaç foto.

img38921kj4.jpg


img38781sx8.jpg


img38801uq0.jpg


 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
pic1133km9.jpg


osmaniyedeki katkıları için latif kardeşime candan teşekkür ederim orda tel kaybettim benden çok kendisi üzüldü ve hemen bitelefon verdi hiç olmassa arayan bulsun seni dedi minnettarım kendisine ayrıca adanaya kadar bana eşlik ettiği içinde ayrıca teşekkür ederim.

pic1134aj9.jpg


pic1136pn8.jpg


işte efndi_iso, ltf, latifo6,adanada kendilerini tanımaktan çok memnun oldum,işlerini güçlerini bırakıp bana zaman ayırdıkları için teşekkürler

pic1137ov2.jpg
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
@haluk hocam o kadar yol yaptın(500 km civarı olması gerek gitmeyeli bayağı oldu) çektiğin resim 3-4 tanemi:pr: gerisinide yükleyiver bi zahmet, antalya özlemimiz dinsin biraz.resimleri bekliyorum ben.
@ümmet abi tekrar hoşgelmişsin adanamıza :rendeer: arkadaşlarımız sağolsun ilgilenmişler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst