[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
sen konuşma ismail pazargünü geldik yanına 1saat bekledik gelmedin adamlar cbf150 ile geldiler sen 600rr la daha gelemedin motoru değiştirecektim senin yüzünden değişmiyorum iyimiş bizim motor valla

Abi keşke arasaydınız yaa ben o gün direk klube gittim biraz oturduk muhabbet ettik ordanda eve geçtimm dükkana hiç uğramadımm,cbf150 karşılaştırmanada sadece gülüyorumm haha (muro smileysi ):queen::queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
gezi yapan olmadıda senin mendereste yengeyle felan gezdiğinle ilgili söylentiler var hayırdır biraderr,artık benidemi çağırmıyonnn ahanda küstümmm:p

Söylentimi:silent: Bizzat kendim gördüm:mrgreen:

Ama durup hesap soramadım trafik müsait değildi:pr:

Bu hafta Pazar günü gezi varsa katılma olanağım var:) Yengeniz izin verdi :cherry: Tabiki kendisininde katılma şartıyla :salut:
Şaka bir tarafa gezi olacakmı onu söyleyin :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Söylentimi:silent: Bizzat kendim gördüm:mrgreen:

Ama durup hesap soramadım trafik müsait değildi:pr:

Bu hafta Pazar günü gezi varsa katılma olanağım var:) Yengeniz izin verdi :cherry: Tabiki kendisininde katılma şartıyla :salut:
Şaka bir tarafa gezi olacakmı onu söyleyin :bounce:

muzaffer abi bu hız ne abi ya daha pazartesi:queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
evet adana mt cok koyu bir GALATASARAY'lı olarak büyün FENEVBAHÇE'lilere geçmis olsun dıyor en icten dileklerimle takımın küme düsmesini diliyorum en büyük GALATASARAY baska büyük yok..BİZ EN İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİİ BU AVRUPADA VE LİGDE:cat::cat::cat:,,yüksel...
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
evet adana mt cok koyu bir GALATASARAY'lı olarak büyün FENEVBAHÇE'lilere geçmis olsun dıyor en icten dileklerimle takımın küme düsmesini diliyorum en büyük GALATASARAY baska büyük yok..BİZ EN İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİİ BU AVRUPADA VE LİGDE:cat::cat::cat:,,yüksel...

kendini iddaa bayisindemi sandın annem sen :queen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
evt abi yav cok ıcıme battı ıddaa oynamadım dıye keske oynasaydım havadan mac tutardı:queen::queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Vallaha bu hafta sonu hatay yapıyorum ama kimseyi çağırmıyorum kimse gelmesinnn:queen: tek gidecem
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bu hafta Pazar günü gezi varsa katılma olanağım var:) Yengeniz izin verdi :cherry: Tabiki kendisininde katılma şartıyla :salut:
Şaka bir tarafa gezi olacakmı onu söyleyin :bounce:

yaparız birşeyler muzafferciğim.önereceğin bir rota varmı?aslında herkes bir öneride bulunsun ve ortak bir karar alalım diyorum.
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
way beee, niyet etmiştin, kısmet oldu :mrgreen:




kim teker yapmaya çalıştı ki hayabusayla :silent:

YAv birileri hayabusa için; bir iki yokladım ağır alet bu işlerin kalemi değil gibisinden bişiler demişti sanki de.Benim aklımda senmişsin gibi kalmış olabilir.:mrgreen:

Yoksa sen ağlatırsın sayın muhtar.CıbıR ı artçısız tekere kaldırabilen bir insana saygım sonsuzdur:p:wiinkk::rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
YAv birileri hayabusa için; bir iki yokladım ağır alet bu işlerin kalemi değil gibisinden bişiler demişti sanki de.Benim aklımda senmişsin gibi kalmış olabilir.:mrgreen:

Yoksa sen ağlatırsın sayın muhtar.CıbıR ı artçısız tekere kaldırabilen bir insana saygım sonsuzdur:p:wiinkk::rendeer:

Gayet o işlerin kalemi.Bknz.Adem abi :p
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Trafik Haftası Etkinliklerine Tüm Motosikletlileri Ceyhan'a Davet Ediyoruz

Trafik Haftası etkinliklerinde tüm motosikletliler Ceyhan'a davetlidir. Trafik şube amirliğinin düzenleyeceği trafik haftası etkinliklerinde biz motorcular için özel bir alan tahsis edilecektir.
Motosiklet kullanımı hakkında görüşler, doğru ve güvenli motosiklet kullanımı, ilk yardım ve motorculuk hakkında görüşler Ceyhan'da trafik eşliğinde kortej yapılıp tüm halka motosikleri trafikte fark etmeleri ve motosiklet sevgisini kazandırmayı amaçlayan bir organizasyon olacaktır .
Bu organizasyonda kendimizi fark ettirelim farkı hissettirelim
Adana-Osmaniye-Kadirli-Mersin-Antakya-Gaziantep-sesimizi duyan tüm motorcu dostlar katılımınızı bekliyoruz bu organizasyonda tüm motorcuları birarada görmek hepimizi mutlu edecektir
Arkadaşlar katılım için benden motosiklet sayısı istendi buradan katılım yapacak arkadaşların listesini oluşturabiliriz selamlar saygılar

Not: 11/05/2008 tarihte yapılacaktır katılmak isteyen arkadaşlar isimlerini belirtir ise memnun oluruz bu hafta sonuna kadar katılım listesi alınacaktır
İlgili:Ergün GEDİK
Trafik Polisi
Katılım Listesi:
1-ahmetnr(cumartesi-pazar)
2-buffer-özden(cumartesi-pazar)
3-msoysaraç(cumartesi-pazar)
4-cem-01(cumartesi-pazar)
5-
6-
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Söylentimi:silent: Bizzat kendim gördüm:mrgreen:

Ama durup hesap soramadım trafik müsait değildi:pr:

Bu hafta Pazar günü gezi varsa katılma olanağım var:) Yengeniz izin verdi :cherry: Tabiki kendisininde katılma şartıyla :salut:
Şaka bir tarafa gezi olacakmı onu söyleyin :bounce:
çok ara verdik aslında (1 hafta):queen: hemen bi organizasyon lazım
muzaffer abi bu hız ne abi ya daha pazartesi:queen:
gençler bi yere dağılmadan yakalamak lasım:p
evet adana mt cok koyu bir GALATASARAY'lı olarak büyün FENEVBAHÇE'lilere geçmis olsun dıyor en icten dileklerimle takımın küme düsmesini diliyorum en büyük GALATASARAY baska büyük yok..BİZ EN İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİİ BU AVRUPADA VE LİGDE:cat::cat::cat:,,yüksel...
geç bunlarııııııııııı...........hava atmak kimi olmasın beşiktaş ve sonrakiler diye geçer literatürde yükselim:p
Vallaha bu hafta sonu hatay yapıyorum ama kimseyi çağırmıyorum kimse gelmesinnn:queen: tek gidecem
yani iyiki haber veremeden menderes yaptık, hemen intikammı iso:p
yaparız birşeyler muzafferciğim.önereceğin bir rota varmı?aslında herkes bir öneride bulunsun ve ortak bir karar alalım diyorum.
en güzel fikir azgürbüz kardeşimin yazdığı bence:cat:
Önerim Kozan'ın üzerinde alabalık çiftliği var. Çok güzel bir yer, doğanın içi.
hocam sende olacakmısın.artık sahada görelim diyoruz:)
Abi sen hele bi çağır zaten dükkandaysam gelmem ama nezaket icabı çağırmak lazım dimii ( asena smileysii:queen: )

sen konuşma ismail pazargünü geldik yanına 1saat bekledik gelmedin adamlar cbf150 ile geldiler sen 600rr la daha gelemedin motoru değiştirecektim senin yüzünden değişmiyorum iyimiş bizim motor valla

isodan bi asena smileysi daha:queen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
evet arkadaşlar,2 önerivar şu ana kadar:
1-azgurbuz arkadaşımızın önerisi,kozan civarındaki alabalık çiftliği;
2-ahmetnr arkadaşımızın önerisi;ceyhan trafik haftası etkinlikleri.
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Küçük bir uyarı;

Alabalık çiftliğine gitmek için yaklaşık 3km köy yolu var, çok kötü değil, çok iyide değil.

Vay motoruma yazık girmem ben buraya derseniz en yakın yiyecek 20km de :mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
evet arkadaşlar,2 önerivar şu ana kadar:
1-azgurbuz arkadaşımızın önerisi,kozan civarındaki alabalık çiftliği;
2-ahmetnr arkadaşımızın önerisi;ceyhan trafik haftası etkinlikleri.

Antakya da güzel yerler var, orası uzakmı düşüyor:silent:

Küçük bir uyarı;

Alabalık çiftliğine gitmek için yaklaşık 3km köy yolu var, çok kötü değil, çok iyide değil.

Vay motoruma yazık girmem ben buraya derseniz en yakın yiyecek 20km de :mrgreen:

Sana tamamen katılıyorum:cat:, güzelim motoru köy yoluna vurmak istemem:farao:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst