[Adana - MT]

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Sana özelden msj attım.Mt deki dostlar için tek fiyat veriyorum.O yüzden buraya fiyat yazmadım.Düşünen olursa bana ulaşabilir.

kardeş eyvallah.arkadaşımıza bugün baktık bi cbr kuyrukta boya vardı.snn fiyattan daha aşağıyaydı ama ısınamadım makinaya.aldırttrmadım.senn motoru tavsiye etcem:cat:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alp sıkılmış gibisin motordan,inşallah satarsın geçen molada çerezcinin bindiği motor varya kros, o makina tam senlik bence her türlü hoplar zıplar atraksiyon yaparsın xt 660 da yakışır sana umarım hedefine ulaşırsın
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
kardeş eyvallah.arkadaşımıza bugün baktık bi cbr kuyrukta boya vardı.snn fiyattan daha aşağıyaydı ama ısınamadım makinaya.aldırttrmadım.senn motoru tavsiye etcem:cat:

Eyv kardeşim.Yine görüşürüz.

alp sıkılmış gibisin motordan,inşallah satarsın geçen molada çerezcinin bindiği motor varya kros, o makina tam senlik bence her türlü hoplar zıplar atraksiyon yaparsın xt 660 da yakışır sana umarım hedefine ulaşırsın

İyi dileklerin için teşekkürler abi.Evet sıkılma var biraz.Çerrezcide xt600 vardı bende öyle bişi düşünüyorum.Cerrezcidekinden daha temiz bişiler var gibi ama bakacaz işte durumlara.dolar euro paritesine:wiinkk:

cengiz abi cerrezcideki kaclik ?

Latif xt 600 sorunun cevabı olur sanırım:wiinkk:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
alp sıkılmış gibisin motordan,inşallah satarsın geçen molada çerezcinin bindiği motor varya kros, o makina tam senlik bence her türlü hoplar zıplar atraksiyon yaparsın xt 660 da yakışır sana umarım hedefine ulaşırsın

abi sen ne yaptın motoru:silent: halledebildinmi problemi
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
vaaay burası 2. el pazarına dönmüş
ben de makinamı satyorum inat olsun. fiyat kıracam anasını satyim. maksat pişyasa düşsün, sonra hepsini ben alırım :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çerezcideki 600 lük değil yanlış 200 lüktü tequnun ki xt 600 ogün kimse resim çekmedimi yaf herkes makineyle uğraşıyordu nerde toplanma yerindeki resimler


demirim gürselim makineyi hallettik,arka disk te hava varmış ısınınca basınçtan tekeri sıkıyormuş çarşamba günü ustam bir tur attı çözdü işi, bende dün bugün otobanda biraz deneme yaptım maşallahı var hayvanın ama sıkmadım malum daha siboplar segmanlar alışmadı ön dğzenin disk le fren sitemini de bulsaydık kafam rahatlayacaktı neyse görüşürüz

bende satıyom anasını satim ama jinlunu SUZUKİ DR yi değil:p
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Abi ben yanlış mı gördüm ya xt 600 yazıyordu makinennin üstünde ve öyleydi sanki?Malide xt 660 var.çerezcideki eski kasası:silent:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Açıklama gereği duydum :p
Çerrezcinin geldiği 98 model xt600 üdü.
Benim motorum xt660 üdü
ne 200 ü ne dionuz allasen :p
Cengiz abi senin o mavi motur dr125 miydi ? :p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olim o nasıl 600 lük ya güççücük oyuncak gibin
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Mt deki dostlar için tek fiyat veriyorum.O yüzden buraya fiyat yazmadım.Düşünen olursa bana ulaşabilir.

alp bana da bi özel msj atsana yaa
mersinde lafını ettik wallaa iso tam sana göre bu motor bunla basla falan dedii ehliyet vaktimde geldi ciddi düşünüyorum artık motor konusunda
msj ını bekliyorum cnm ben öğrenci adamım yap bişeyler :cherry::cherry::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
oofffffffffff oofff cumartesi günleri çalışmak cin işkencesi yaw :farao:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
eveeet arkadaşlar.genel istek üzerine bu hafta gezi olmayacaktır.bilgilerinize.

abi sen öyle zannet :mrgreen:

ok murat kardeş bende ceyhandan bakarım isteyen arkadaşlara tavsiyem olacaktır selamlar yalnız fiyat hk bilgi verirsen memnun olurum

3500 :cherry:

Ahmet 3250 ye vereceğim.
Koruma demiri, geniş arka sele, kappa yan çanta, ön siperlik, yaklaşık 500 Ytl masraf yapmıştım.

masraf 750, fiyat 3500 :mrgreen:

hadi bakalım MALİ,sana rakip geliyor.

abi, yine sen öyle zannet :p:queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
abi sen öyle zannet :mrgreen:



3500 :cherry:



masraf 750, fiyat 3500 :mrgreen:



abi, yine sen öyle zannet :p:queen:

süpersin :p
O diil gezi yapılmaması konusunda mı yoğun istek oldu :p
Burcu Kısa bir gezi mi yapsak? Hayabusayla tekteker çalışmaları içeren ? :p
Sabah çıkalım yemeğimizi yiyelim 2 gibi dönelim
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
burasi ne olmuş böyle ya ben de satiyorum motoru haberiniz olsunnnn

:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst