[Adana - MT]

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yok Cengiz Abi yaptıramadım bantlı kullanıyorum hala.Hatta kıllanıyorum düşer diye.Malum 600rr ın sinyalinin aynısı tane 125ytl.Ama en son süper bantladım orjinalinden iyi oldu.Bi daha açılırsa komple kuyruktan bantlarım:queen:

Motoru çıkarma fırsatım olmadı açıkcası akşam kulübe uğra falan eve geldim zor yattım.2gün yoldan sonra baya yoruldum.Sabahın köründe kalkıp işe gittim.Artık haftaiçi bir gün servise bırakıp öyle geçerm işe..



Varsın 100de insin ya.Benim makine anca 2 kişi tekere kalkıyo.2 saniye sonra sakince iniyo.2 kişi 2 saniyede 10km/s hıza ulaşabileceğime göre 100le tekteker fena sayılmaz:queen:

Arka dişliyi büyütsem tek kişi teker yapar belki ama max hız 70-80 olur:mrgreen:

Kesinlikle bende hal veriyorum.Söylenmesine gerek bile yok zaten öyle saçma bir beklentim olmadı olmaz:mrgreen:.Koskaca CıBıR 125 le hayabusa 1000rr kıl yün aynı gidemez.Sen bindin biliyon makineyi:p
he walla alacam bi tane :p
ya arkadaşlar grup gezisinde cc farkı gözetilmez ki, biz gezilere suzuki gsx f 600 le de çıkıyoruz, gördüğünüz üzere innova 125 le de çıkıyoz. grup en yavaş giden makineye göre indekslenir. ayrıca küçük cc makina öncülük eder ama hararet yapmasın diye belirli aralıklarla uzayıp beklemeye geçeriz. grup sürüşün amacı zaten birlikte olmak değil midir?

:cat:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
bende diom yeni biseler alana kadar mondialin 250 liklerindenmi alsam chooooopiiir die bairanlar varya:mrgreen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
bende diom yeni biseler alana kadar mondialin 250 liklerindenmi alsam chooooopiiir die bairanlar varya:mrgreen:

Al al almalısın.Mutlaka al:mrgreen:Seni motosiklet üstünde görmek istioruz.O kadar mondiallere bakacağına iso nun eski motoru al.Tepe tepe kullan.Zaten tepmeden kullanılmaz artık o:queen:.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
ya arkadaşlar grup gezisinde cc farkı gözetilmez ki, biz gezilere suzuki gsx f 600 le de çıkıyoruz, gördüğünüz üzere innova 125 le de çıkıyoz. grup en yavaş giden makineye göre indekslenir. ayrıca küçük cc makina öncülük eder ama hararet yapmasın diye belirli aralıklarla uzayıp beklemeye geçeriz. grup sürüşün amacı zaten birlikte olmak değil midir?



:cat: budur :cat:



bende diom yeni biseler alana kadar mondialin 250 liklerindenmi alsam chooooopiiir die bairanlar varya:mrgreen:

al tabeee olm arebenlen olmuyor al all daaaaaaa bir ara elinde vardı hani 80--90 adet motor onları ne yaptın bin birine gel işte alaa alaaaaaa
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
:cat: budur :cat:





al tabeee olm arebenlen olmuyor al all daaaaaaa bir ara elinde vardı hani 80--90 adet motor onları ne yaptın bin birine gel işte alaa alaaaaaa

onlar toptan satıldı şekerim...:cat:

bulun ozemen bitane mondialın 250 sinden birazda çappırcı gibi gezek:queen:
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
çok güzel bi gezi olmuş arkadaşlar valla resimlere bakınca kendimi orda gibi hissettim:mrgreen:
bizim maraş mt den fatih abim de gitmiş bi sonrakine maraş mt olarak toplanıp bizde geliriz inş:)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
onlar toptan satıldı şekerim...:cat:

bulun ozemen bitane mondialın 250 sinden birazda çappırcı gibi gezek:queen:

vala daha önce haberim olsaydı 3500 ytl ye alınmış bir motosikleti 12 gün sonra 1500 ytl ye vermiş bir arkadaş aile si kızdıgı için sana alırdık valaaa kısmet ne deyim ama bugün adliyenin karşısına bir kanuni bayii açılmış iki tane huyo vardı tekrenk siyah ve kırmızı 8500 felan diyolar düşünürsen bence güzel makina cok hoşuma gidiyor huyolar yaw ama alamamak da üzüyor waayy benin kara bahtımaaa ..... :salut:

bu arada depom gelmiş olm teşekürmü etmem lazım şimdik sana sagol dostum siz olmasanız biraz zor gelirdi o depo ya neyse istemeden de olsa iyiliginiz dokundu baba:mrgreen::mrgreen::mrgreen:böyle şakaya can kurban:mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
vala daha önce haberim olsaydı 3500 ytl ye alınmış bir motosikleti 12 gün sonra 1500 ytl ye vermiş bir arkadaş aile si kızdıgı için sana alırdık valaaa kısmet ne deyim ama bugün adliyenin karşısına bir kanuni bayii açılmış iki tane huyo vardı tekrenk siyah ve kırmızı 8500 felan diyolar düşünürsen bence güzel makina cok hoşuma gidiyor huyolar yaw ama alamamak da üzüyor waayy benin kara bahtımaaa ..... :salut:

bu arada depom gelmiş olm teşekürmü etmem lazım şimdik sana sagol dostum siz olmasanız biraz zor gelirdi o depo ya neyse istemeden de olsa iyiliginiz dokundu baba:mrgreen::mrgreen::mrgreen:böyle şakaya can kurban:mrgreen:

oluuum 8,500 ona verene kadar varya başka neler varrr...geç sen hyoyu bulursan haber et ucus bişe olsun sade gezerken binecem diğer zamanlardada sen iso paylaşın işim olmas :queen:

işinin görüldüne sevindim dostum sen sağol asıl hımını mımını:queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
oluuum 8,500 ona verene kadar varya başka neler varrr...geç sen hyoyu bulursan haber et ucus bişe olsun sade gezerken binecem diğer zamanlardada sen iso paylaşın işim olmas :queen:

işinin görüldüne sevindim dostum sen sağol asıl hımını mımını:queen:

:queen::queen::queen: tamam osaman bu hafta gidek pazara bir bakak ölü fiyatına temiz bişey bulursak alak hem devrini almazsın da kafan rahat olur :p
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,27.04.2008 pazar günü için(eğer hava güzel olursa) gezi yeri hakkında önerilerinizi bekliyorum.benim aklıma gelen bir fikir var,ne dersiniz bilmem.yine kozan'a kahvaltıya,ciğere gidelim,oradan da eğer uygun görürseniz kadirlili dostlarımızı ziyaret edelim.hem biraz yol yapmış olalım,hem ciğer yiyelim,hemde dost ziyareti yapalım diyorum.ne dersiniz?farklı fikirlere açığım,önerilerinizi bekliyorum.

evveeetttt sizleri dinliyorum,gözlerim kapalı....
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
oluuum 8,500 ona verene kadar varya başka neler varrr...geç sen hyoyu bulursan haber et ucus bişe olsun sade gezerken binecem diğer zamanlardada sen iso paylaşın işim olmas :queen:

işinin görüldüne sevindim dostum sen sağol asıl hımını mımını:queen:

Latif isonun eski makine 5000ytl ye bırakcakmış.Daha az vereyim diyosan buluruz bişiler.Hep beraber gider bakarz fiyatta yüklenirz.Çevre yolunda opete doğru giderken çürük çarık racing satan bi usta var.750 lik yamahayı 4000e bırakıyor sana 3500 yapar.Ama 3.vitesi yok şu anda:queen:Birde 4500e virago 1100 var.Sahibi nikelajlarını yaptırmaya sanayiye götürmüştü.Son durum ne bilmiyorum.Boyalı falan ama makinesi sağlamsa onu al derim.Ben almayı düşünüodum benzini beni aşar diye tırstım.Sen 4 tekerle yakıyon zaten yakacağını:mrgreen:.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Latif isonun eski makine 5000ytl ye bırakcakmış.Daha az vereyim diyosan buluruz bişiler.Hep beraber gider bakarz fiyatta yüklenirz.Çevre yolunda opete doğru giderken çürük çarık racing satan bi usta var.750 lik yamahayı 4000e bırakıyor sana 3500 yapar.Ama 3.vitesi yok şu anda:queen:Birde 4500e virago 1100 var.Sahibi nikelajlarını yaptırmaya sanayiye götürmüştü.Son durum ne bilmiyorum.Boyalı falan ama makinesi sağlamsa onu al derim.Ben almayı düşünüodum benzini beni aşar diye tırstım.Sen 4 tekerle yakıyon zaten yakacağını:mrgreen:.

abi kismet yaa baakalim artikin:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Latif isonun eski makine 5000ytl ye bırakcakmış.Daha az vereyim diyosan buluruz bişiler.Hep beraber gider bakarz fiyatta yüklenirz.Çevre yolunda opete doğru giderken çürük çarık racing satan bi usta var.750 lik yamahayı 4000e bırakıyor sana 3500 yapar.Ama 3.vitesi yok şu anda:queen:Birde 4500e virago 1100 var.Sahibi nikelajlarını yaptırmaya sanayiye götürmüştü.Son durum ne bilmiyorum.Boyalı falan ama makinesi sağlamsa onu al derim.Ben almayı düşünüodum benzini beni aşar diye tırstım.Sen 4 tekerle yakıyon zaten yakacağını:mrgreen:.

abiler akıllı olun büyük makinanın yıpranmışı alınmaz.masrafının altından kalkamazsınız:farao::bounce:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
param cok belkim sanane abi yhaaaa:queen:

hakkaten alp ne dion baba yhaaa mezarci desinler soraaa bize:queen:

Hasan mezarci vardıya mesih olduydu bi ara:mrgreen:

Takılıom ya.Yoksa ciddi al diyeceğimden değil.Zaten al diye başını yesem yine almaz.Adamın gözlere baksana:queen:

Ama ciddi söylediğim tek makine viragoydu.V2 makine ne de olsa sırtı yere gelmez kolay kolay.:wiinkk:

abiler akıllı olun büyük makinanın yıpranmışı alınmaz.masrafının altından kalkamazsınız:farao::bounce:

Abi bana masraf falan deme ya bi sinyalim 125 ytl:pr:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst