- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
Mola da oğlana su alırken kalabalık grubu gördüm. İçim kan ağlayarak bu güzel günde yaylaya gitmek zorundaydım. İki tekerimi dört tekerimle aldattımale:
Bu arada benim valideyi korkutan tek teker çalışan xt hanginizdi? "Aman aman düşecek" diye içi yandı kadıncağazın :mrgreen:
Bende sölemem.Deşifre etmek istemiyorum arkadaşı
Ayrıca sanırım tekteker çalışmıyordu gayet güzel yapıyordu gördüğüm kadarıyla.Hakkını yememek lazım