[Adana - MT]

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Mola da oğlana su alırken kalabalık grubu gördüm. İçim kan ağlayarak bu güzel günde yaylaya gitmek zorundaydım. İki tekerimi dört tekerimle aldattım :pale:

Bu arada benim valideyi korkutan tek teker çalışan xt hanginizdi? "Aman aman düşecek" diye içi yandı kadıncağazın :mrgreen:

Bende sölemem.Deşifre etmek istemiyorum arkadaşı :p
Ayrıca sanırım tekteker çalışmıyordu gayet güzel yapıyordu gördüğüm kadarıyla.Hakkını yememek lazım :p
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Anlaşılan Tequ arkadaş yapıyordu :mrgreen:

Çalışma yanlış tabir olabilir, bir-iki defa yapınca "ısınma" gibi durdu, güzeldi özetle
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yaw kendi adıma cok eylenceli bir geziydi ama birde bazı arkadaşlar motosikletimin kontak anahtarını saklayıp korkutmasaydı daha iyi olurdu cok korktum yaw:p gerçi bende birinin kaskını saklamıştım ama neyse..
yürakce resimleri buraya atmış bende derin yeni nicki karanlık olan arkadaşımızın bana yolladıgı resimleri atıym buraya:mrgreen: mersin gurubuna teşekkürler :cat:
faoq5c.jpg


opqotz.jpg


2i0obq.jpg


2d9vl0p.jpg


28tyvdv.jpg


wwkk5h.jpg


2s7z02w.jpg


24mf67o.jpg


dw6kvm.jpg


24e7yif.jpg


2ezjmt1.jpg


24wrfbl.jpg


2iublf.jpg


6xua83.jpg


i19mww.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
güzel bir organizasyondu:cherry:
mersinli arkadaşlarımıza tekrar teşekkür ederiz :cat:
adanaya da bekleriz:bounce:




bu resimlerin burda işi ne :silent:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel bir organizasyondu:cherry:
mersinli arkadaşlarımıza tekrar teşekkür ederiz :cat:
adanaya da bekleriz:bounce:




bu resimlerin burda işi ne :silent:


yaw yürekce buraya atmış bende buraya atım alaa alaaa bir konu açarsa oraya taşırım ne var kinebukadar yaygara yapıyon alaa alaaaaa:p

cengizde anlama ve kavrama sorunu varyaa ondan :queen:


olm sen önce kendine bak pantolonuna da kemer tak sona gel hadi bakıym şimdik ikile canım kardeşim naşşşşşşşşşş:p:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Mola da oğlana su alırken kalabalık grubu gördüm. İçim kan ağlayarak bu güzel günde yaylaya gitmek zorundaydım. İki tekerimi dört tekerimle aldattım :pale:

Bu arada benim valideyi korkutan tek teker çalışan xt hanginizdi? "Aman aman düşecek" diye içi yandı kadıncağazın :mrgreen:
komik ama bize hayretle bakışınız dikkatimi çekmişti:)
yaw yürekce buraya atmış bende buraya atım alaa alaaa bir konu açarsa oraya taşırım ne var kinebukadar yaygara yapıyon alaa alaaaaa:p




olm sen önce kendine bak pantolonuna da kemer tak sona gel hadi bakıym şimdik ikile canım kardeşim naşşşşşşşşşş:p:mrgreen:


sen gazmasın taşıyamassın ben taşırımm:queen::queen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
komik ama bize hayretle bakışınız dikkatimi çekmişti:)



sen gazmasın taşıyamassın ben taşırımm:queen::queen:

sende çok bilmişsinn wört sayfasında kayıtlıydı zaten ama benden önce davranmışsın işim cok sizle uraşamıyacam bu gün takılın kafanıza göre naaaaaaaaaşşşşşşşşş:p
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
slm millet gezi çok güzeldi.bize rehberlik ve yoldaşlık eden mersinli arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Adanaya bekleriz.:rendeer:

Son zamanlarda dikkat ettiyseniz fotoğraf çekme işinde çok zayıf kalıyoruz birçok güzel anı fotoğraflamadan geçiyoruz.

Merak ettiğim xt660 ve 600rr ı ben istemeden:p denesene diye veren arkadaşlarım iso ve maliyede tekrar teşekkür ederm:wiinkk:

Mali stunt için hiç 4 silindire bakma snn makine tek teker için yaratılmış sanki:cherry:snn teker videonu youtube e atacam akşama

İso sende kendine tikat et lo o ney öle 8k dan sonra makine kırbaç yimiş gibi oluyo.çok tırstırıcı.amaaa süper:cat:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
slm millet gezi çok güzeldi.bize rehberlik ve yoldaşlık eden mersinli arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Adanaya bekleriz.:rendeer:

Son zamanlarda dikkat ettiyseniz fotoğraf çekme işinde çok zayıf kalıyoruz birçok güzel anı fotoğraflamadan geçiyoruz.

Merak ettiğim xt660 ve 600rr ı ben istemeden:p denesene diye veren arkadaşlarım iso ve maliyede tekrar teşekkür ederm:wiinkk:

Mali stunt için hiç 4 silindire bakma snn makine tek teker için yaratılmış sanki:cherry:snn teker videonu youtube e atacam akşama

İso sende kendine tikat et lo o ney öle 8k dan sonra makine kırbaç yimiş gibi oluyo.çok tırstırıcı.amaaa süper:cat:

aynı gün içinde iki kere gördükki alp gaza gelmiooo:queen:
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
komik ama bize hayretle bakışınız dikkatimi çekmişti:)

Ne yalan söleyim içim eridi ogün, kıskandım valla sizleri.

Tanıdığım 2-3 kişiden biri varmı diye bakındım etrafa ama pekte tanıdık bir sima bulamadım. Komiktir bir ay önce Aladağ gezisinde gördüğüm Amerikalı vatandaşı tanıdım, onuda boşver :mrgreen:

O kadar motor nerede resimlerde anlayamadım. Yarısından fazlası arazi olmuş.

Neyse geziler devam ederse hanımı alır gelirim inşallah. Tanıdıklar çoğalır gezdikçe.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ne yalan söleyim içim eridi ogün, kıskandım valla sizleri.

Tanıdığım 2-3 kişiden biri varmı diye bakındım etrafa ama pekte tanıdık bir sima bulamadım. Komiktir bir ay önce Aladağ gezisinde gördüğüm Amerikalı vatandaşı tanıdım, onuda boşver :mrgreen:

O kadar motor nerede resimlerde anlayamadım. Yarısından fazlası arazi olmuş.

Neyse geziler devam ederse hanımı alır gelirim inşallah. Tanıdıklar çoğalır gezdikçe.


Bizde sizi aramızda görmek için can atıyoruz:) bizi fazla bekletme :queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ne yalan söleyim içim eridi ogün, kıskandım valla sizleri.

Tanıdığım 2-3 kişiden biri varmı diye bakındım etrafa ama pekte tanıdık bir sima bulamadım. Komiktir bir ay önce Aladağ gezisinde gördüğüm Amerikalı vatandaşı tanıdım, onuda boşver :mrgreen:

O kadar motor nerede resimlerde anlayamadım. Yarısından fazlası arazi olmuş.

Neyse geziler devam ederse hanımı alır gelirim inşallah. Tanıdıklar çoğalır gezdikçe.

sizin gibi gençleri gezilerde görmek isteriz :bounce::queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
aynı gün içinde iki kere gördükki alp gaza gelmiooo:queen:

İsonun motoru zaten istemdışı kıç atıyo,malinin motorda yanlışlıkla tekere kalktı gaz maz yok:cherry:

Güzel zaman geçirdik çok eğlendik.Ama grup ruhunda biraz pürüz var sanki.Dönüşte Cengiz ben Mali stabil bir sürüş oturttuk.Bu ayrılığı otobana bağlıyorum.Sürüşte grup dağılmasa keşke.Tabi otobanda 1300cc ile 125cc beraber yola çıkınca normal bi durum.

Aklıma gelmişken yolda durup binlikleri beklemek çok zevkli oluomuş:pBeni görüp yavaşladıklarında siz basın ben geliom havası yaratmak keyifliydi:bounce::p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gnusher sinyali ne yaptın halladebildinmi yoksa hala bantlımı kullanıyorsun
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
slm millet gezi çok güzeldi.bize rehberlik ve yoldaşlık eden mersinli arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Adanaya bekleriz.:rendeer:

Son zamanlarda dikkat ettiyseniz fotoğraf çekme işinde çok zayıf kalıyoruz birçok güzel anı fotoğraflamadan geçiyoruz.

Merak ettiğim xt660 ve 600rr ı ben istemeden:p denesene diye veren arkadaşlarım iso ve maliyede tekrar teşekkür ederm:wiinkk:

Mali stunt için hiç 4 silindire bakma snn makine tek teker için yaratılmış sanki:cherry:snn teker videonu youtube e atacam akşama

İso sende kendine tikat et lo o ney öle 8k dan sonra makine kırbaç yimiş gibi oluyo.çok tırstırıcı.amaaa süper:cat:
Önemli deil alp lafımı olur..Biz böle gördük :p 4silindire gelince tektekerde 100e gelince iniyo alet.Nie insin devam etmek varken :p Ama 600RR hikayeymiş Hayabusada uzayınca farkettim.XTnin üstüne getireceğim tek motordur :p
İsonun motoru zaten istemdışı kıç atıyo,malinin motorda yanlışlıkla tekere kalktı gaz maz yok:cherry:

Güzel zaman geçirdik çok eğlendik.Ama grup ruhunda biraz pürüz var sanki.Dönüşte Cengiz ben Mali stabil bir sürüş oturttuk.Bu ayrılığı otobana bağlıyorum.Sürüşte grup dağılmasa keşke.Tabi otobanda 1300cc ile 125cc beraber yola çıkınca normal bi durum.

Aklıma gelmişken yolda durup binlikleri beklemek çok zevkli oluomuş:pBeni görüp yavaşladıklarında siz basın ben geliom havası yaratmak keyifliydi:bounce::p

Abi bende hayabusa olsa bende stabil gitmem:p uzarım banane diğerlerinden :p Onun için hakveriyorum diğerlerine. Ha ama bu stabil gitmem demek 125ler önden çıksın biz uyuşamayız demek değil..
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
19
arkadaşlar çok az fotoğraf var
hepsi bu kadar mı yoksa fotoğraf mı çekmediniz:)
gitmedik bari fotoğraflarınızı baksaydık:)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Gnusher sinyali ne yaptın halladebildinmi yoksa hala bantlımı kullanıyorsun

Yok Cengiz Abi yaptıramadım bantlı kullanıyorum hala.Hatta kıllanıyorum düşer diye.Malum 600rr ın sinyalinin aynısı tane 125ytl.Ama en son süper bantladım orjinalinden iyi oldu.Bi daha açılırsa komple kuyruktan bantlarım:queen:

Motoru çıkarma fırsatım olmadı açıkcası akşam kulübe uğra falan eve geldim zor yattım.2gün yoldan sonra baya yoruldum.Sabahın köründe kalkıp işe gittim.Artık haftaiçi bir gün servise bırakıp öyle geçerm işe..

Önemli deil alp lafımı olur..Biz böle gördük :p 4silindire gelince tektekerde 100e gelince iniyo alet.Nie insin devam etmek varken :p Ama 600RR hikayeymiş Hayabusada uzayınca farkettim.XTnin üstüne getireceğim tek motordur :p


Abi bende hayabusa olsa bende stabil gitmem:p uzarım banane diğerlerinden :p Onun için hakveriyorum diğerlerine. Ha ama bu stabil gitmem demek 125ler önden çıksın biz uyuşamayız demek değil..

Varsın 100de insin ya.Benim makine anca 2 kişi tekere kalkıyo.2 saniye sonra sakince iniyo.2 kişi 2 saniyede 10km/s hıza ulaşabileceğime göre 100le tekteker fena sayılmaz:queen:

Arka dişliyi büyütsem tek kişi teker yapar belki ama max hız 70-80 olur:mrgreen:

Kesinlikle bende hal veriyorum.Söylenmesine gerek bile yok zaten öyle saçma bir beklentim olmadı olmaz:mrgreen:.Koskaca CıBıR 125 le hayabusa 1000rr kıl yün aynı gidemez.Sen bindin biliyon makineyi:p
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ya arkadaşlar grup gezisinde cc farkı gözetilmez ki, biz gezilere suzuki gsx f 600 le de çıkıyoruz, gördüğünüz üzere innova 125 le de çıkıyoz. grup en yavaş giden makineye göre indekslenir. ayrıca küçük cc makina öncülük eder ama hararet yapmasın diye belirli aralıklarla uzayıp beklemeye geçeriz. grup sürüşün amacı zaten birlikte olmak değil midir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst