[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,ben bu geziye gelemeyeceğim.biraz işlerim var.malum bir tek pazar günü tatil olunca bütün işler o güne kalıyor.bir hafta biriken işler,bir hafta kendime gezi.o yüzden hepinize iyi yolculuklar diliyorum,yolunuz açık olsun.sevgilerimle smileysi.(iso bana da öğrettin ya şunu,helal olsun sana).
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar,ben bu geziye gelemeyeceğim.biraz işlerim var.malum bir tek pazar günü tatil olunca bütün işler o güne kalıyor.bir hafta biriken işler,bir hafta kendime gezi.o yüzden hepinize iyi yolculuklar diliyorum,yolunuz açık olsun.sevgilerimle smileysi.(iso bana da öğrettin ya şunu,helal olsun sana).

abi en başta eyner kozan gıdelım dıyordun... yengeden izinmi alamadın:mrgreen:

gözünü seveyim bekarlıgın:p

gelmezsen bende gıtmem :pale:

mıllete haber verdım mersın yolunda sıyah hyusuuuuung yıecem dıeeee:mrgreen:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar,27.04.2008 pazar günü için(eğer hava güzel olursa) gezi yeri hakkında önerilerinizi bekliyorum.benim aklıma gelen bir fikir var,ne dersiniz bilmem.yine kozan'a kahvaltıya,ciğere gidelim,oradan da eğer uygun görürseniz kadirlili dostlarımızı ziyaret edelim.hem biraz yol yapmış olalım,hem ciğer yiyelim,hemde dost ziyareti yapalım diyorum.ne dersiniz?farklı fikirlere açığım,önerilerinizi bekliyorum.

cengizim ben 27.04.2008 diye yazmıştım ama herhalde yanlış anlaşılmış,yada dikkatten kaçmış.yoksa yenge filan olamaz.:farao:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
ne yalakalığı abi,benim aşkummmmmm,yanlış yere açmaz,o oraya açmışsa,oraya uygun görmüştür,muhalefete gerek yok:p:queen:
emrin olur abimmm:queen::queen::queen:
gürsel abiii sende gelion dimi :silent:

ne demek herzaman heryerde varım.ama mersin mt den bikaç arkadaşın yazdıkları canımı sıktı neyse önemli değil.biz zaten kimsenin buyrun demesiyle yola çıkmıyoruz, kendimiz keyfimize bakarız.
ok dönmek yada başka yer demek yok
adres MERSİN:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
cengizim ben 27.04.2008 diye yazmıştım ama herhalde yanlış anlaşılmış,yada dikkatten kaçmış.yoksa yenge filan olamaz.:farao:


abi ben bu latifi öldürsem kac yıl yatarım acabaa.... adam ne zaman bize gelse iki dakkada mt ye benim nickimden bişeyler yazıyor... :cyclopsan

bora abi sen bakma cengize gec anliooo biraz:mrgreen:

olm alah seni bildigi gibi yapsın ne deyim nan sana:p

merak edildiğimiz için değil :wiinkk::bounce:çok keyifli zaman geçirdiğimiz için kıymetli insanlarla beraber olduğumuz için gelcez.:cat:
adana mt hem keyiflidir hem kıymetli arada bazı çürükler olsada :p
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi ben bu latifi öldürsem kac yıl yatarım acabaa.... adam ne zaman bize gelse iki dakkada mt ye benim nickimden bişeyler yazıyor... :cyclopsan

sekerim cezaevini bilmiorum ama bizim asirete gore yatirlar bayai seniii:queen:





Dedikodu dedikodu kuru iftira
Beyhude yere gücenip alınma
O kuyruklu yalanlara kanıp
Yakma beni kıyma bu kula
Dedikodu dedikodu kıskanıyorlar
Al elmaya taş atan çok olur yar
Bile bile dalımıza basıp
Bizi oyuna getiriyorlar
Yüreği sızlamadan canımızı yakanın
Er yada geç verecek hesabı var
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
HAva güzel,hayat güzel,kuşlar güzeeeeeel ne güzel ötüyolar feyykk feyykkk ,cannızı yiyim sizinnn ,günaydın Adana mt ,günaydın gönül dostlarıı,



la bu günaydınlarıma bi daha cvp gelmesinnn,hepinizi bendeki isim listesine ekleyecemmm,cengiz sen 1. sıradasın olmmm lütfüü sen 2,gürsel abi son anda yırttı:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sekerim cezaevini bilmiorum ama bizim asirete gore yatirlar bayai seniii:queen:





Dedikodu dedikodu kuru iftira
Beyhude yere gücenip alınma
O kuyruklu yalanlara kanıp
Yakma beni kıyma bu kula
Dedikodu dedikodu kıskanıyorlar
Al elmaya taş atan çok olur yar
Bile bile dalımıza basıp
Bizi oyuna getiriyorlar
Yüreği sızlamadan canımızı yakanın
Er yada geç verecek hesabı var
:queen:

olm aşiret aşiret sen aşiretsiz bişey yapamanmııı senin aşiretin varsa benimde allahım var olm :p

HAva güzel,hayat güzel,kuşlar güzeeeeeel ne güzel ötüyolar feyykk feyykkk ,cannızı yiyim sizinnn ,günaydın Adana mt ,günaydın gönül dostlarıı,



la bu günaydınlarıma bi daha cvp gelmesinnn,hepinizi bendeki isim listesine ekleyecemmm,cengiz sen 1. sıradasın olmmm lütfüü sen 2,gürsel abi son anda yırttı:cherry:



günaydın kakoooo viiiiiiiiit viiiiiiiiiiiiiiiiiiiittt köstüler onnuyor....
lan kankaaaa ben pazar günü gelmemeye karar ver dim olm gelsem de boşa gelirim neşem kactı :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
olm aşiret aşiret sen aşiretsiz bişey yapamanmııı senin aşiretin varsa benimde allahım var olm :p





günaydın kakoooo viiiiiiiiit viiiiiiiiiiiiiiiiiiiittt köstüler onnuyor....
lan kankaaaa ben pazar günü gelmemeye karar ver dim olm gelsem de boşa gelirim neşem kactı :wiinkk:
hayırdır yaz bakalım msn'den derdin ne
günaydın isocum iyi uyudunmu

süper uyudumm abii,sende adana mt'li oldun hee:)
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
len olum sizin yüzünüzden arada ben kötü oluyordum ha ilgim alakam yok direk namluyu bana çevirdi,ler neyse halloldu
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
ya hallolmayacak bişey yok abi,güzel şehrimiz adanamızdaki bazı çürük yumurtalar her zamanki yaptıklarını yapmışlar galibaaa
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
isoooooooo günaydın bebekim...:rendeer:

cengizi istiorum pazar günü kayış atmak yok !!!!!!!!!!!

ve ben çıkıorum işim var şimdi öğlen gelirim yanına
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst