- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
yardım edelim.sen kimsin biraderselam selam amaa benim kahveyi kapattı zabıtalar.kaçak çalıştırıyormuşuz diyeee.şimdi çayda içemeyiz...(( bi yer ayarlamak lazım.yardım bekliyorum ...
)
doğru yere açtın![]()
yalakalık yapma isoooooooooooooooo
doğru yer duyurular bölümü:queen: