- Katılım
- 4 Mar 2008
- Mesajlar
- 698
neden derken ,sen herşeye müsaitsin anlamındamı neden,yoksa hakkaten nedenmi :queen::queen:
harbi nden :silent:
neden derken ,sen herşeye müsaitsin anlamındamı neden,yoksa hakkaten nedenmi :queen::queen:
harbi nden :silent:
olm siz ekmeğe pepe derken ,ben pozantı otobanında tekteker yapıyodummm:queen:
Ahh ahh.İso nun bizim toplantılardan birine ilk gelişi geldi bir an aklıma.
Hasan Abi şimdi İso ya soruyo:sen neden motor aldın?
iso:abi arkadaşlarda vardı hoşuma gittiydi, motor bir başka sanki..Birde bu camia da böyle farklı bir dostluk var ne bilim...
HA: Peki nick in neden efendy iso çok mu efendi birisin?
İso:Yok abi eski işlettiğim mekanın adı.Yoksa işim olmaz
Allah seni kahretmesin iso nerelerden nerelere iyikide o gün o buluşmaya gelmişsin:rendeer:
avatardaki 600rr hiç yabancı gelmedi.hoşgeldin:rendeer:
önce bi hatırlat istersen:queen:
alp senin amacın isoya sevgni belirtmekmi :silent:
yoksa rencide etmekmi:silent:
bu kadarınada pesss yaneee :queen:
arkadaşlar,27.04.2008 pazar günü için(eğer hava güzel olursa) gezi yeri hakkında önerilerinizi bekliyorum.benim aklıma gelen bir fikir var,ne dersiniz bilmem.yine kozan'a kahvaltıya,ciğere gidelim,oradan da eğer uygun görürseniz kadirlili dostlarımızı ziyaret edelim.hem biraz yol yapmış olalım,hem ciğer yiyelim,hemde dost ziyareti yapalım diyorum.ne dersiniz?farklı fikirlere açığım,önerilerinizi bekliyorum.
bu kabul etmiyoruz mu demek oluyor ltf
bu hafta sonu gezi yokmuuuu.......ale:
bu hafta sonu gezi yokmuuuu.......ale:
HAkkaten şimdi düşündümde,çok garip bi gündü,kendimi öksüz çocuklar gibi hissetmiştim,ama sizleri tanıdğım için çok mutluyummm ,canlarımmm ( bülent ersoy smileyi ):queen:Ahh ahh.İso nun bizim toplantılardan birine ilk gelişi geldi bir an aklıma.
Hasan Abi şimdi İso ya soruyo:sen neden motor aldın?
iso:abi arkadaşlarda vardı hoşuma gittiydi, motor bir başka sanki..Birde bu camia da böyle farklı bir dostluk var ne bilim...
HA: Peki nick in neden efendy iso çok mu efendi birisin?
İso:Yok abi eski işlettiğim mekanın adı.Yoksa işim olmaz
Allah seni kahretmesin iso nerelerden nerelere iyikide o gün o buluşmaya gelmişsin:rendeer:
Abi biz mersinde tantuni diye plan yapıyoduk ama bilmiyorum herkese uyarmııarkadaşlar,27.04.2008 pazar günü için(eğer hava güzel olursa) gezi yeri hakkında önerilerinizi bekliyorum.benim aklıma gelen bir fikir var,ne dersiniz bilmem.yine kozan'a kahvaltıya,ciğere gidelim,oradan da eğer uygun görürseniz kadirlili dostlarımızı ziyaret edelim.hem biraz yol yapmış olalım,hem ciğer yiyelim,hemde dost ziyareti yapalım diyorum.ne dersiniz?farklı fikirlere açığım,önerilerinizi bekliyorum.
Hiç dayanamam anında reklam ederimmHOŞBULDUK:rendeer:
YABANCI DEĞİL ZATEN GÖRÜR GÖRMEZ İLAN ETMİŞ BENİM DİYE İSO![]()
Tamamiyle benim fikrimdi zaten sandalyeyi çektikten sonra arkana geçtim,olası bi düşme ihtimalinde direk kucağımda olacaktın:queen:Öyle şey olur mu yaf:silent:aaaaa.Rencide etmek falan.İso ya laf yok.Ben o zamandan sevmiştim iso yu kalıcı olacak galiba aramızda falan diye düşünmüştüm.Oldu da.İyiki de oldu.İsmini yazacam ama latifle lütfü arasında kafam karışıyo msj yazma ekranından çıkıpta yeniden bakarsamda yazdıklarım gidecek.Neyse ltf kusura bakma alışırım yakında.
Bu arada aklıma gelmişken benim altımdan sandalyeyi çekip beni yere düşürmek kimin fikriydi beyler?Düşmem amma:queen:
etmezmiyiz annemm ,sen gel başımızın tacısınnKESİNLİKLE GÜZEL BİR FİKİR ORALARDA EGNER DİYE BİR YER VARDI.MİSAFİRLERİNİZİ YİNE KABUL EDECEK MİSİNİZ PEKİ:salut::salut::salut:
ya dur kız daha nereye mesaj yazacağını bile bulamadı,klavyedeki caps lock tuşunu nasıl bulsun:queen:1.forumda buyuk harfle yazmak yasak...
yerinde olacam lütfünün aranasının çamına çamur sürerimmbu kabul etmiyoruz mu demek oluyor ltf
bu hafta sonu gezi yokmuuuu.......ale:
günaydın ciğerim sabah horozum, hayırlı işler olsun:rendeer:
Abi biz mersinde tantuni diye plan yapıyoduk ama bilmiyorum herkese uyarmıı
Abi mersin diye düşünmüştük ama kozan diyende var hadi ortayı bulalımm:cherry:
Mersin veyaKozan fark etmez ön teker nere giderse arka tekerde oraya gider. Siz yeterki karaverin:mrgreen:
Buluşma saati ve buluşma yerini söyleyin :cat:
teker derken çeto,sen bişeymi imaaa etmeye çalışıyosunn:queen::queen:
Benim bildiğim bir teker var:cherry: senin bildiğin başka tekerdemi var?:mrgreen: