[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
beni unutmayın... selamlar
Sen kimsinizzz :p
ya bulamadım:(ismimin üstünü tıklıyorum ama parantez içinde avatar diye bişey yok

teşekkür ederim arkadaşlar sanırım başardım:)

Resimdeki motor tanıdık gibi gibi:cherry:

iso senin deden cok zalim bir adamdi dostum:mrgreen:

vit viittt,sık ulen ya sana ya bana sık:queen:

kar2mg.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Sen kimsinizzz :p


Resimdeki motor tanıdık gibi gibi:cherry:



vit viittt,sık ulen ya sana ya bana sık:queen:

kar2mg.jpg


lan postiii senindeden cok ZALIMIDI nafileeeeeeee niyazi :mrgreen:

ya bulamadım:(ismimin üstünü tıklıyorum ama parantez içinde avatar diye bişey yok

teşekkür ederim arkadaşlar sanırım başardım:)


:mrgreen::mrgreen: kutlarım spidy gonzales in makinası degil mii oooo :mrgreen::mrgreen:
biz sizi kamyoncuların arasında bekleyelim millet bol bol foto cektirmiş ooohhh ne aaalaaaa birdaha bilmedigim yerde birilerini beklersem iki olsun:mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
kapitalist düzenin uşakları bunlar,devam et lütfü,seni sırtımda devrime kadar taşımak gereksede arkandayım dostummm:queen::queen: ( ama önüne geçmem smileysi ):queen::queen:


arkasında ne yapacan nan lüfünün yasık oldu lüfüm dag gibi de delikanlıydım ya neyyyyyyyyse:mrgreen:

ben şimdi anlıyorum insanların neden bu illete bulaştıklarını sizin gibi emperyalist burjuvalar insanı cileden çıkarırsınız lenet olsun sizede düzeninizede halkların özgürlügü için çalışıyoruz biz burda ( buraya da bulut smileyyleysiii):mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
isooo sen motora binmee başlarken bizler denizde kaptanlık yapıoduk:mrgreen:


yetermi hayatım
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
Olm siz gereksiz yere düşünen sosyal hayvanlarsınız,dünyadaki hazır oksijeni tüketmekten başka neye yararsınız söylermisiniz:queen:


olm altındaki makinaya güvenip hava atmaa nan ben seni motor diye sürerim beeeaaahh daha bir yıllık motosiklet kültürün var abilerinin yanında fazla konuşma sus otur bakıym yerine evlat:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
isooo sen motora binmee başlarken bizler denizde kaptanlık yapıoduk:mrgreen:



yetermi hayatım

olm altındaki makinaya güvenip hava atmaa nan ben seni motor diye sürerim beeeaaahh daha bir yıllık motosiklet kültürün var abilerinin yanında fazla konuşma sus otur bakıym yerine evlat:p

olm siz ekmeğe pepe derken ,ben pozantı otobanında tekteker yapıyodummm:p:p:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst