Sen kimsinizzzbeni unutmayın... selamlar
ya bulamadımismimin üstünü tıklıyorum ama parantez içinde avatar diye bişey yok
teşekkür ederim arkadaşlar sanırım başardım![]()
iso senin deden cok zalim bir adamdi dostum:mrgreen:
avatardaki 600rr hiç yabancı gelmediYan Tarafa Nasıl Foto Yerleştirebilirim Biri Yardımcı Olabilir Mi
beni unutmayın... selamlar
avatardaki 600rr hiç yabancı gelmedi.hoşgeldin:rendeer:
Sen kimsinizzz
Resimdeki motor tanıdık gibi gibi:cherry:
vit viittt,sık ulen ya sana ya bana sık:queen:
![]()
ya bulamadımismimin üstünü tıklıyorum ama parantez içinde avatar diye bişey yok
teşekkür ederim arkadaşlar sanırım başardım![]()
hadi be para hış sende bizim gibi, garibanmısın
al bi işbirlikçi ajan daha...:queen:
kapitalist düzenin uşakları bunlar,devam et lütfü,seni sırtımda devrime kadar taşımak gereksede arkandayım dostummm:queen::queen: ( ama önüne geçmem smileysi ):queen::queen:
isooo sen burjuva oldun nan... parayı gördn burjuva oldun:queen:
kapitalist düzenin uşakları bunlar,devam et lütfü,seni sırtımda devrime kadar taşımak gereksede arkandayım dostummm:queen::queen: ( ama önüne geçmem smileysi ):queen::queen:
olm iso herşey olur ,adam satar,ipme olur,hatta zorlasan iş birlikçi ajan bile olur ,ama hiç bi zaman burjuva olmaz olamazz:queen:
nden :silent:
nden :silent:
her şeye müsaitsin demek istemiş bence:mrgreen:
her şeye müsaitsin demek istemiş bence:mrgreen:
bence dee .:cat:
Olm siz gereksiz yere düşünen sosyal hayvanlarsınız,dünyadaki hazır oksijeni tüketmekten başka neye yararsınız söylermisiniz:queen:
isooo sen motora binmee başlarken bizler denizde kaptanlık yapıoduk:mrgreen:
yetermi hayatım
olm altındaki makinaya güvenip hava atmaa nan ben seni motor diye sürerim beeeaaahh daha bir yıllık motosiklet kültürün var abilerinin yanında fazla konuşma sus otur bakıym yerine evlat![]()