- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
Sana özelden msj attım.Mt deki dostlar için tek fiyat veriyorum.O yüzden buraya fiyat yazmadım.Düşünen olursa bana ulaşabilir.
kardeş eyvallah.arkadaşımıza bugün baktık bi cbr kuyrukta boya vardı.snn fiyattan daha aşağıyaydı ama ısınamadım makinaya.aldırttrmadım.senn motoru tavsiye etcem:cat: