[Adana - MT]

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Antakya da güzel yerler var, orası uzakmı düşüyor:silent:

Normalde tabiki uzak değil ama tatlı su motorcuları var aramızda ,bi ara hadi hatay yapalım dedimm cvplar

yuh oldu olacak suriyeye geçelim
yuhh kendini nasuh mahrukimi sandınn
yuhh adamın beli tutulurr ( sanki siper süport makine ile gidenler kendilerii :p)
bir günde gidip gelinmez gittinmi bi hafta kalacan
hataya gidene kadar gazipaşa güllüoğlunda künefe yerimm
baba benim motor gitmezz
eşimden izin alamam
o gün elektirkler kesik olur gelemem
namaz vakitlerini kaçırıyorum
motor yağına su karıştıryo


bu ve türevi sebeplerden kimse gelmedii ben ve canım kankam beraber gitmiştikk,şimdi desemki hadi hatay yapalımmm,arkadaşlar kendilerini geliştirdiler daha yaratıcı bahaneler buluppp beni androit yapacaklardır o yüzden susuyorummm:cherry::p



[pankart]wodka olm sende okuyup okuyup kaçmaa,yaz bişeyler burayaaa,illaki deşifremi edelimmm:p[/pankart]​
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Normalde tabiki uzak değil ama tatlı su motorcuları var aramızda ,bi ara hadi hatay yapalım dedimm cvplar

yuh oldu olacak suriyeye geçelim
yuhh kendini nasuh mahrukimi sandınn
yuhh adamın beli tutulurr ( sanki siper süport makine ile gidenler kendilerii :p)
bir günde gidip gelinmez gittinmi bi hafta kalacan
hataya gidene kadar gazipaşa güllüoğlunda künefe yerimm
baba benim motor gitmezz
eşimden izin alamam
o gün elektirkler kesik olur gelemem
namaz vakitlerini kaçırıyorum
motor yağına su karıştıryo


bu ve türevi sebeplerden kimse gelmedii ben ve canım kankam beraber gitmiştikk,şimdi desemki hadi hatay yapalımmm,arkadaşlar kendilerini geliştirdiler daha yaratıcı bahaneler buluppp beni androit yapacaklardır o yüzden susuyorummm:cherry::p



[pankart]wodka olm sende okuyup okuyup kaçmaa,yaz bişeyler burayaaa,illaki deşifremi edelimmm:p[/pankart]​

Vay be:silent: demek o kadar kötü:salut: Yinede şansımı denemek istiyorum:cherry: Antakya gelmek isteyen :cat: :queen::bounce:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
al işte dakka bir gol birr,muzaffer abi şu andan sonra verilen cevapları kaydett yeri ve zamanı geldimi masaya atarsınnn:cherry:

o zaman şöyle yapalım, sen ne zaman gitmek istiyorsan bir iki arkadaş daha ayarlarız küçük grup olarak gideriz:cat: olur bter bu iş:cherry:

o zaman bu hafta nereye gidiyoruz:silent:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
o zaman şöyle yapalım, sen ne zaman gitmek istiyorsan bir iki arkadaş daha ayarlarız küçük grup olarak gideriz:cat: olur bter bu iş:cherry:

o zaman bu hafta nereye gidiyoruz:silent:


abi senin imzada bi yanlışlık var sanki,o kendine yapılmasını istemediğin şeyleri,başkasına yap,çok zevkli oluyo değilmiydii:queen::queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Normalde tabiki uzak değil ama tatlı su motorcuları var aramızda ,bi ara hadi hatay yapalım dedimm cvplar

yuh oldu olacak suriyeye geçelim
yuhh kendini nasuh mahrukimi sandınn
yuhh adamın beli tutulurr ( sanki siper süport makine ile gidenler kendilerii :p)
bir günde gidip gelinmez gittinmi bi hafta kalacan
hataya gidene kadar gazipaşa güllüoğlunda künefe yerimm
baba benim motor gitmezz
eşimden izin alamam
o gün elektirkler kesik olur gelemem
namaz vakitlerini kaçırıyorum
motor yağına su karıştıryo


bu ve türevi sebeplerden kimse gelmedii ben ve canım kankam beraber gitmiştikk,şimdi desemki hadi hatay yapalımmm,arkadaşlar kendilerini geliştirdiler daha yaratıcı bahaneler buluppp beni androit yapacaklardır o yüzden susuyorummm:cherry::p



[pankart]wodka olm sende okuyup okuyup kaçmaa,yaz bişeyler burayaaa,illaki deşifremi edelimmm:p[/pankart]​

olüm ben iskenderuna 2 kere gittim, giden kimse yoktu.Hatta en son mersine gittiğimiz günden bi gün önce gittim.Ordan Mersine çıktım.Ama Antakya ya kadar geçmek kısmet olmadı.Durumlar uygun olursa olabilir.

Yol sıkıcı ama biraz dümdüz hep:pale:

Size uyar tabi:)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
olüm ben iskenderuna 2 kere gittim, giden kimse yoktu.Hatta en son mersine gittiğimiz günden bi gün önce gittim.Ordan Mersine çıktım.Ama Antakya ya kadar geçmek kısmet olmadı.Durumlar uygun olursa olabilir.

Yol sıkıcı ama biraz dümdüz hep:pale:

Size uyar tabi:)

belenin rampasını tırmanır mı alp senin çanafar:silent: :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst