[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
valaa bende bu hafta motosiklet yok servise bıraktım bu hafta tabana kuvvet :pale:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde motorcu ekiple adada mangal yaptık hemde ne mangal kokoreç özel yapım

valla çağırmak isterdim ama malzeme yetersiz ve 8 kişilikti ama süperdiiii
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
biz muhabbete geliyoruz abi yemek bahane bizde
illaaa yemek diyorsan yemezdik bizde ama keşke cağırsaydın yaa neeyysseee :)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
abi o deilde vites atacam debriyaja basmisim bi turlu bulamadim yukarmi asaimi die:queen: (saskin saskin bakan emrah smileysi)
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
bugun urfaya gitmek için çıktım otobana ve yolda tesadüfya akburak arkadaşımızla karşılastım kendisi ilk önce tanımadı ama sonradan tanıştık yolda tek teker şovuyla bize keyifli dakikalar yaşattı buradan teşekkür ediyorum mt dostluğu birdefa daha ön planda oldu selamlar tüm mt dostlara
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Valla ben tek başıma gezdim geldim. Süper bir hava vardı Adana'da.
abi ne diyelim.iyi etmişsin, bugünler havanın tatlı günleri, bir iki haftaya kalmaz yoldan buhar vurur yüzümüze nede olsa adanadayız
gezi yapan olmadıda senin mendereste yengeyle felan gezdiğinle ilgili söylentiler var hayırdır biraderr,artık benidemi çağırmıyonnn ahanda küstümmm:p
ben seni çağırmaz olurmuyum, gözümün çırası:).sen bizim gibi vardiyalımısın, tükan nolacak.Önce iş:cat:
bizde motorcu ekiple adada mangal yaptık hemde ne mangal kokoreç özel yapım
valla çağırmak isterdim ama malzeme yetersiz ve 8 kişilikti ama süperdiiii
abi bari söyleme bee:)
bugun radara bi girmisim isooo:mrgreen:
hızın 40 varmıydı:p:cherry:
abi o deilde vites atacam debriyaja basmisim bi turlu bulamadim yukarmi asaimi die:queen: (saskin saskin bakan emrah smileysi)
korkuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
bugun urfaya gitmek için çıktım otobana ve yolda tesadüfya akburak arkadaşımızla karşılastım kendisi ilk önce tanımadı ama sonradan tanıştık yolda tek teker şovuyla bize keyifli dakikalar yaşattı buradan teşekkür ediyorum mt dostluğu birdefa daha ön planda oldu selamlar tüm mt dostlara
ahmet bizdende selamlar:rendeer:

oldu tabi pazar boşa geçirilir mi be ya :p

biraz resim eklede mali bizde gezmiş olalım abi:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Abi sen hele bi çağır zaten dükkandaysam gelmem ama nezaket icabı çağırmak lazım dimii ( asena smileysii:queen: )
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
Abi sen hele bi çağır zaten dükkandaysam gelmem ama nezaket icabı çağırmak lazım dimii ( asena smileysii:queen: )



sen konuşma ismail pazargünü geldik yanına 1saat bekledik gelmedin adamlar cbf150 ile geldiler sen 600rr la daha gelemedin motoru değiştirecektim senin yüzünden değişmiyorum iyimiş bizim motor valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst